לוגו לעורך דין - מה חשוב שתדעו לפני שמתחילים
top of page

לוגו לעורך דין - מה חשוב שתדעו לפני שמתחילים

התפקיד העיקרי של הלוגו הוא לייצר תחושת אמון בפני הלקוחות שלנו. מעבר לכך חשוב שהלוגו יצור נוכחות ויזואלית מרשימה וזכירה. אם אתם בתחילת הדרך או באמצע הדרך - המיתוג שלכם משחק תפקיד חשוב בעיני הלקוחות שלכם.

למעשה, עיצוב הלוגו מהווה את המעטפת המיתוגית שמקנה לעסק את התדמית שלו ומבדלת אותו מהמתחרים. לכן, חשוב שתעשו זאת נכון.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים?

תחילה, כדאי לכם לעשות מחקר מתחרים.

למה? כדי להבין מה הסגנונות שיש בחוץ, למה אתם יותר מתחברים ולמה פחות. מה נראה יוקרתי ואיכותי בעיניכם ומה לא. ככל שתהיו ממוקדים יותר, תוכלו להעביר זאת גם לחברת המיתוג שבחרתם, כדי שהיא תוכל לייצר את הלוגו הכי מתאים עבורכם. היכנסו למנוע החיפוש של גוגל, בחיפוש תמונות, ומשם תוכלו לקחת השראה לסגנונות מיתוג שונים ומגוונים. שמרו לפחות 3 סגנונות שאהבתם ועבור לשלב הבא.


השלב הבא - הקונספט שלכם.

אחרי שהבנתם מהו הסגנונות שאהבתם, חשבו כעת על הלוגו שלכם. מה יהיה בו? האם יהיה בו סמל? האם יהיו בו ראשי תיבות של שמכם או של שמות השותפים במשרדכם? זכרו - לוגו לעורך דין חייב להיות אלגנטי וכמה שיותר נקי.


לאחר מכן - חשבו על הצבעים.

מהם הצבעים שיהיו ללוגו שלכם? חשבו על לא יותר מ-3 צבעים. ואם יש לכם כמה אפשרויות בראש, כתבו את כולן ובצעו מחברת המיתוג להראות לכם כמה אפשרויות של צבעוניות. לפעמים, כשרואים את כל הדוגמאות מול העיניים רק כך מבינים באמת מה נראה יותר טוב ומה פחות. שימו לב שלצבעים יש משמעות, לכן בדקו מה אתם רוצים לשדר ואילו מהצבעים מתחברים באמת למסרים האלו. שחור, אפור, כחול כהה למשל אלו צבעים אלגנטיים, המשדרים יוקרה ומקצועיות.


ועכשיו - שגרו את החומרים לחברת המיתוג כדי שתוכלו לקבל את הלוגו האידיאלי עבור העסק שלכם.


רוצים להזמין מאיתנו חבילת מיתוג במחיר משתלם?

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page