אחסון אתר בוויקס - WIX
top of page

אחסון אתר בוויקס - WIX

וויקס היא פלטפורמה לבניית אתרים שנוסדה בישראל בשנת 2006. מאז ועד היום וויקס משתפרים ומציעים ללקוחותיהם בניית אתרים בקלות. כשבונים אתר במערכת של וויקס גם האחסון הוא דרכם.


אז מה היתרונות של אחסון אתר בוויקס?

1. האחסון בוויקס הוא מאובטח, בסטנדרט גבוה ביותר.

2. האתר מקבל תעודת SSL – כך שהוא אתר מאובטח HTTPS.

3. מערכת ניהול פשוטה ונוחה לביצוע שינויים – גם למי שלא מתמחה בבניית אתרים בוויקס.

4. תמיכה טכנית בעברית!

וויקס מאפשרים ליצור קשר טלפוני בעברית ולקבל עזרה בנושאים שונים בתפעול האתר שלכם.


ומה קורה מחוץ לוויקס?

אם בחרתם לבנות אתר באמצעות פלטפורמות אחרות, דעו שזה לא תמיד כל כך פשוט. ראשית, עלות בניית אתר מחוץ לוויקס תהיה בדרך כלל יקרה יותר משמעותית. כך שבדרך כלל תשלמו לא מעט על בניית האתר, אך לא רק עליו אלא גם עבור עדכון פלאגינים, תיקון של פריצות אבטחה, וכמובן ביצוע שינויים בעתיד. עכשיו רגע, זה לא שלא תוכלו לבצע שינויים באופן עצמאי. אם ניתנה לגם גישת עריכה בוודאי שתוכלו לעשות זאת, אלא שזה לא תמיד כזה פשוט. אם אינכם בוני אתרים במקצוע שלכם – דעו שרוב המערכות אינם מספיק אינטואטיביות, וזה לא כל כך פשוט לבצע שינויים, גם לא קלים. לעומת זאת, בוויקס המערכת מאוד ידידותית למשתמש ומאפשרת לבצע עריכות פשוטות בקלות, גם אם אינכם בוני אתרים מקצועיים. מספיק שאתם קצת טכנולוגיים והצלחתם! הרבה אנשים שומעים שמערכת כזו יותר טובה מאחרת, בונים אתר לפי דברים ששמעו ובסוף – לא מצליחים לתחזק אותו עצמאית, כי הוא לא פשוט לעריכה כלל. אז אין להם ברירה אלא לשלם לבונה האתר גם עבור תחזוקה – מה שמסתכם בלא מעט כסף עבור עסק קטן / בינוני. אז אם אתם מעדיפים שהשליטה תהיה בידיים שלכם – כדאי שתוכלו לערוך את האתר שלכם בעצמכם.

אחסון אתרים בוויקס

ורגע, מה עם פירצות אבטחה? בשנים האחרונות נפרצו בישראל אלפי אתרים. נחשו מה? כל האתרים שנפרצו לא היו מאוחסנים בוויקס. אף אתר של וויקס לא נפגע מתקיפות אלו. ולמה? כי בוויקס יש סטנדרט אבטחה מאוד גבוה.

ויש גם בונוס – בוויקס אתם מקבלים גישה למאגרי תמונות, פונטים, סרטונים ועוד – בהם תוכלו לעשות שימוש חופשי באתר שלכם שנבנה בוויקס. במקום לקנות אותם בנפרד ממאגרים כאלו ואחרים, בוויקס אתם מקבלים לשימוש באתר שלכם מבלי לשלם עליהם תשלום נוסף. ובאתרים אחרים? באתרים אחרים בדרך כלל האחסון מגיע ריק, כך שתצטרכו להוסיף תמונות, סרטונים ופונטים בעצמכם. (במרבית המקרים ייתכן ויופיעו פונטים אבל לא מספיק מגוונים/חדשניים).


והכי חשוב – יש עם מי לדבר. מדובר בחברת ישראלית בינלאומית, עם אלפי עובדים ברחבי העולם ותמיכה בשפה שלכם – עברית!


אז בפעם הבאה שיגידו לכם שעדיף חברה כזו או כזו – תבדקו האם גם הם מציעים סטנדרט אבטחה גבוה? שירות בעברית? ממשק קל ונוח לתפעול עצמי בהמשך? מאגרי תמונות ופונטים לשימוש בחינם?


עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page