שדרוג אתר וויקס: כמה זה עולה ואיך עושים את זה?
top of page

שדרוג אתר וויקס: כמה זה עולה ואיך עושים את זה?

פונים אלינו לא מעט בעלי עסקים שכבר יש להם אתר קיים בוויקס אבל הם לא מרוצים מספיק מהנראות שלו. במרבית המקרים לא מדובר רק על הנראות. לפעמים יש צורך ממש באפיון מחדש של האתר, כי או שהוא מראש לא היה בנוי טוב או שהשירותים של בעל העסק השתנו והוא רוצה לשנות את סדר האתר.


לא רק עיצוב

חשוב לדעת שמעבר לאתר יפה, האתר צריך להיות גם מותאם לנייד. במיוחד אחרי שמבצעים בו שינויים, יש לערוך גם את עמודי האתר בנייד ולהבטיח שגם הם יראו טוב ויעבדו טוב לגולשים בנייד. חשוב לא פחות הוא הגדרות SEO של האתר, כלומר ביצוע אופטימיזציה לגוגל, על מנת שגוגל יצליח לסרוק את האתר בצורה המיטבית (מעבר לכך שהגדרות אלו הם חלק מכללי הנגישות שחייבים להתקיים באתר).


מה כולל השדרוג?

1. עיצוב מחדש של האתר – צבעוניות, פונטים, סידור מחדש של אזורי האתר, בחירת תמונות וסרטונים מתאימים ממאגרי תמונות נרחבים עמם אנו עובדים, חיתוך של תמונות ועוד. כמו כן, הוספת טפסי יצירת קשר, עיצוב תפריט האתר, הוספת אייקונים לרשתות חברתיות ועוד. כמו כן, הוספת הנפשות ואפקטים שמייצרים "תנועה" וזרימה באתר.

2. התאמה למובייל – התאמה לנייד של כלל עמודי האתר, הוספת אייקונים ליצירת קשר במובייל והתאמה של כל האלמנטים כך שיראו טוב גם בנייד. כמו כן, הוספת הנפשות המתאימות לתצוגת נייד.


3. אופטימיזציה לגוגל – או במילה אחת: SEO. מה זה אומר? זה אומר שאנחנו מגדירים לגוגל את שמות העמודים ושמות התמונות ואת ההיררכיה ביניהם כך שגוגל יצליח לסרוק את האתר בצורה הטובה ביותר.


וכמה זה עולה?

עלות שדרוג האתר באה לידי ביטוי באמצעות בנק שעות. צריכים שינויים מינוריים? ייתכן שבנק שעות של 5 שעות יספיק לכם. צריכים יותר שינויים באתר? ייתכן שכדאי לבחור בבנק שעות המונה 20 שעות. בשביל להבין כמה שעות תצטרכו נשמח לקיים עמכם שיחת ייעוץ על האתר שלכם. נעבור עליו ביחד ונראה מה אפשר לעשות אחרת (כמובן כפוף למגבלות הפלטפורמה). לאחר מכן נשלח לכם הערכה של כמות השעות המינימלית אותה תצטרכו.


הנה כמה דוגמאות לאתרים ששיפצנו:



עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page