בעוד שרוב הקמפיינרים שתדברו איתם (אם לא כולם) יציעו לנהל לכם את הקמפיין עבור תשלום דמי ניהול חודשיים (אליהם מתווסף גם תקציב הפרסום), כך שתגיעו לאלפי שקלים בחודש, אנחנו מציעים שירות חדש ומהפכני - הקמת קמפיין גוגל בעלות חד פעמית!
משלמים פעם אחת על הקמת הקמפיין ומאותו רגע - הקמפיין רץ, ללא תשלום נוסף מלבד התשלום לגוגל (בו אתם שולטים). מהרגע שהקמנו את הקמפיין והגדרנו הכול אתם בוחרים - מתי הוא יפעל או מתי הוא יהיה בהשהייה (כשיש ימים שהעסק בחופש), מה התקציב היומי שתרצו (אותו ניתן לשנות כל הזמן), וכמובן שגם תדעו איך מורידים את החשבוניות כדי לשלוח לרו"ח שלכם. כלומר הקמפיין בשליטה שלכם - ללא תשלום חודשי של ניהול. התשלום היחיד שתשלנו הוא נטו עבור תקציב הפרסום - כלומר, ישירות לגוגל.
אין עסק שיכול להתקיים זמן רב בלי שהוא מקבל לקוחות חדשים. אחת הדרכים היעילות ביותר לקבל לקוחות חדשים היא מפה לאוזן. אלא, שבדרך זו לרוב הלידים מתקבלים באופן לא רציף ולא מספיק. במידה ואתם רוצים לייצר הרבה יותר מכירות - תצטרכו יותר לידים ובתדירות קבועה יחסית וגבוהה יותר. כלומר, תצטרכו לקבל לידים ברמה יום-יומית. קמפיין גוגל יכול להיות הפיתרון האידיאלי עבורכם.
לפני הכול, חשוב לנו להבין מה המוצר שלכם או מה השירות שאתם נותנים. והאם קמפיין גוגל בכלל יכול להתאים? נתחיל בשיחת ייעוץ קצרה בה נבין את הצרכים שלכם בקידום העסק בגוגל. לאחר מכן נבצע מחקר ראשוני ונשלח לכם את הפרטים יחד עם המלצה לתקציב פרסום שיהיה נכון עבורכם. כלומר, התקציב שמשולם לגוגל (שאגב ניתן לשינוי בכל זמן).
מרגע תחילת העבודה הקמפיין שלכם יהיה באוויר תוך 3 ימי עסקים בלבד! כשהקמפיין באוויר אתם יכולים להחליט לשנות את התקציב, לכבות ולהפעיל אותו כרצונכם.
מה שנשאר לכם זה להתכונן לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים ממש בקרוב :)
✓ מחקר נפח חיפוש של מילות המפתח הרצויות
✓ מחקר עלויות מילות המפתח
✓ מחקר מודעות מתחרים
✓ בחירת מילות המפתח הרצויות
✓ חלוקת הקמפיין לתתי נושאים
✓ כתיבה וניסוח מודעות הקמפיין בהתאם לכללי הממשק של גוגל
✓ הגדרת מילות המפתח בקמפיין בהתאם לתתי הנושאים
✓ הגדרת המיקומים הגיאוגרפיים בהם יפעל הקמפיין
✓ הגדרת ימים ושעות הפעילות של הקמפיין
✓ הגדרת תקציב יומי
✓ לבסוף - העברת הקמפיין לחשבון שלכם להמשך ניהול
משלמים רק על הקלקות!
הפרסום בגוגל הוא מדויק. למה הכוונה? להבדיל מפלטפורמות פרסום אחרות, בהן התשלום הוא עבור חשיפות, בגוגל אדס התשלום הוא פר קליק. כלומר, בפרסום בגוגל גם אם המודעות יחשפו אלפי פעמים למאות גולשים - אתם משלמים רק עבור ההקלקות. והרי שמי שמקליק על מודעה מייצר פעולה אקטיבית, וסביר יותר שהוא לקוח פוטניצאלי, שהמוצר או השירות שלכם רלוונטי עבורו. בפלטפורמות בהן התשלום הוא פר חשיפות, כנראה שתגיעו גם ללקוחות שיתעניינו במוצר וגם לכאלה שלא – ועדיין, אתם תשלמו על החשיפה לכולם. בגוגל, אתם תשלמו רק על אלו שבאמת מתעניינים במוצר שלכם. מגניב לא?
אז כמה בעצם משלמים לגוגל?
כמה שאתם רוצים. השליטה בהוצאות הפרסום נמצאת בידיים שלכם. לפני כל קמפיין אנו מבצעים מחקר מילות מפתח, וממנו ניתן להבין את היקף החיפושים של מילות המפתח ואת העלות הממוצעת לקליקים עבורם. בהתאם לעלויות תוכלו להחליט מה התקציב היומי שתרצו להשקיע ולקבל הערכה של כמות קליקים וכמות לידים שהקמפיין יכניס ביום. אנחנו כמובן ניתן לכם המלצה לתקציב פרסום מינימלי, אותו ניתן לשנות מחודש לחודש. ניתן להוסיף תקציב, במקרה שנרצה יותר לידים, וניתן להוריד תקציב, במקרה בו יש לנו מספיק לידים.
למי מתאים קמפיין גוגל?
הפרסום בגוגל מתאים לכל עסק שמפרסם שירותים או מוצרים שיש להם היקף חיפוש גבוהה, כלומר, לרוב העסקים. אם מטרת העסק היא חשיפה, והיקף החיפוש בביטויים הוא נמוך – כדאי לשקול לבצע גם פרסום בפייסבוק וגוגל מכיוון ששם הפרסום הוא לא לפי מילות מפתח, וכמעט ואי מגבלת חשיפה, כלומר, אתם לא תלויים בכמות חיפושים לביטויים מסוימים.
אנו בלוגו 24 מתמחים בפרסום ממומן בגוגל, עם ניסיון של מעל עשור. נשמח לעזור לכם לקדם את העסק שלכם ולקבל לידים חדשים.