לוגו 24 - ניהול קמפיין גוגל

לוגו 24

ניהול קמפיין גוגל

Logo 24 - מיתוג ובניית אתרים במחירים משתלמים
לוגו 24 - ניהול קמפיין גוגל

ניהול קמפיין גוגל
להביא לידים חדשים בקלות!

אין עסק שיכול להתקיים זמן רב בלי שהוא מקבל לקוחות חדשים. אחת הדרכים היעילות ביותר לקבל לקוחות חדשים היא מפה לאוזן. אלא, שבדרך זו לרוב הם מתקבלים באופן לא רציף ולא מספיק. במידה ואתם רוצים לייצר הרבה יותר מכירות - תצטרכו יותר לידים ובתדירות גבוהה יותר. לשם כך תצטרכו לקבל לידים ברמה יום-יומית. הקמת קמפיין גוגל יכול להיות הפיתרון האידיאלי עבורכם.

איך מתחילים?

לפני הכול, חשוב לנו להבין מה המוצר שלכם או מה השירות שאתם נותנים. נתחיל בשיחת ייעוץ קצרה בה נבין את הצרכים שלכם בקידום העסק. לאחר מכן נבצע מחקר ראשוני ונשלח לכם הצעת מחיר מסודרת יחד עם המלצה לתקציב פרסום שיהיה נכון עבורכם.

מתי הקמפיין יהיה באוויר?

מרגע תחילת העבודה הקמפיין שלכם יהיה באוויר תוך 3 ימי עסקים בלבד! אנחנו נבצע את המעקב והאופטימיזציה באופן שוטף ואתם? אתם תתכוננו לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים ממש בקרוב :)

אז מה הופך קמפיין גוגל לאיכותי?

לוגו 24 - ניהול קמפיין גוגל - שלבים

מחקר מעמיק

לפני שעולים לאוויר חשוב לבצע מחקר מעמיק על התחום בכללותו ועל המתחרים, על מנת שנוכל לייצר בידול של המוצר או השירות שלנו

ניטור ומדידה

היכולת לדעת בדיוק אילו פעולות יגדילו לנו את כמות הלידים, מה גורם ללקוחות להתקשר ובמילים אחרות - מה באמת מביא תוצאות

​אופטימיזציה ומעקב שוטף

מעקב צמוד על הקמפיין, בחינת מגמות חיפוש חדשות, הוזלת עלויות פרסום והיכולת לשפר ולדייק את הקמפיין כל הזמן

ניהול קמפיינים בגוגל

כידוע, גוגל הוא מנוע החיפוש הכי נפוץ כיום, ואין דבר שאנשים לא מחפשים בו. אם זה מידע על מגוון נושאים, חדשות, וכמובן שירותים. הגולשים פונים לגוגל עם צורך מסוים והם "סומכים" עליו שיציג להם את התוצאות הרלוונטיות ביותר למה שחיפשו. מנוע החיפוש של גוגל מצידו מעוניין לעשות בדיוק את זה – להציג את התוצאות הכי טובות לחיפוש, כדי להמשיך ולהיות מנוע חיפוש חזק ועוצמתי. זו גם אחת הסיבות שכמעט ואין לו תחרות עם יתר מנועי החיפוש. גוגל הפך למקום בו מוצאים את כל הפיתרונות, ובכל תחומי החיים.


משלמים רק על הקלקות!
הפרסום בגוגל הוא מדויק. למה הכוונה? להבדיל מפלטפורמות פרסום אחרות, בהן התשלום הוא עבור חשיפות, בגוגל אדס התשלום הוא פר קליק. כלומר, בפרסום בגוגל גם אם המודעות יחשפו אלפי פעמים למאות גולשים - אתם משלמים רק עבור ההקלקות. והרי שמי שמקליק על מודעה מייצר פעולה אקטיבית, וסביר יותר שהוא לקוח פוטניצאלי, שהמוצר או השירות שלכם רלוונטי עבורו. בפלטפורמות בהן התשלום הוא פר חשיפות, כנראה שתגיעו גם ללקוחות שיתעניינו במוצר וגם לכאלה שלא – ועדיין, אתם תשלמו על החשיפה לכולם. בגוגל, אתם תשלמו רק על אלו שבאמת מתעניינים במוצר שלכם. מגניב לא?

אז כמה בעצם משלמים לגוגל?

כמה שאתם רוצים. השליטה בהוצאות הפרסום נמצאת בידיים שלכם. לפני כל קמפיין אנו מבצעים מחקר מילות מפתח, וממנו ניתן להבין את היקף החיפושים של מילות המפתח ואת העלות הממוצעת לקליקים עבורם. בהתאם לעלויות תוכלו להחליט מה התקציב היומי שתרצו להשקיע ולקבל הערכה של כמות קליקים וכמות לידים שהקמפיין יכניס ביום. אנחנו כמובן ניתן לכם המלצה לתקציב פרסום מינימלי, אותו ניתן לשנות מחודש לחודש. ניתן להוסיף תקציב, במקרה שנרצה יותר לידים, וניתן להוריד תקציב, במקרה בו יש לנו מספיק לידים.

למי מתאים קמפיין גוגל?

הפרסום בגוגל מתאים לכל עסק שמפרסם שירותים או מוצרים שיש להם היקף חיפוש גבוהה, כלומר, לרוב העסקים. אם מטרת העסק היא חשיפה, והיקף החיפוש בביטויים הוא נמוך – כדאי לשקול לבצע גם פרסום בפייסבוק וגוגל מכיוון ששם הפרסום הוא לא לפי מילות מפתח, וכמעט ואי מגבלת חשיפה, כלומר, אתם לא תלויים בכמות חיפושים לביטויים מסוימים.

סוגי קמפיינים בגוגל
אלו סוגי הקמפיינים הנפוצים ביותר בגוגל:
קמפיין ברשת החיפוש (Google Search) - בקמפיין זה המודעות יופיעו לחיפושים המתאימים למילות המפתח שהגדרנו.
קמפיין ברשת המדיה (GDN) – בקמפיין זה יוצגו באנרים באתרים שמשתפים פעולה עם גוגל. קמפיין מצוין עבור רימרקטינג, כלומר, שיווק מחדש למי שנטש או לא השלים רכישה ונרצה לנסות למכור לו שוב.
קמפיין יוטיוב –קידום סרטונים. קמפיין מעולה אם יש לכם סרטונים ביוטיוב ובמחירים זולים יחסית.

רוצים לקבל לידים חדשים? להגדיל את המכירות ולהופיע בגוגל בדף הראשון? דברו איתנו.