דף נחיתה – מה זה? ולמה חשוב שהוא יוקם בתוך האתר שלכם?
top of page

דף נחיתה – מה זה? ולמה חשוב שהוא יוקם בתוך האתר שלכם?

לפני הכול, חשוב להבין שדף נחיתה בהגדרה הוא בעצם העמוד אליו הגולש "נוחת". כלומר, העמוד שאליו הוא מגיע, אם זה מגוגל, פייסבוק, לינק שנשלח אליו ישירות וכו'. דף נחיתה יכול להיות גם דף הבית של האתר שלכם – אם זו בעצם כוונתכם – להפנות את הגולש לדף הבית שלכם.


אבל דפי נחיתה בדרך כלל הם מאוד ממוקדים בנושא ספציפי ויש להם מטרה מובהקת. נניח שישנו אתר של יועצת זוגית, שיש לה כל מיני סוגים של שירותים אותה היא מציגה באתר שלה. אותה יועצת הקימה שירות חדש שאותו היא מעוניינת לקדם ולתת לו פוקוס, למשל – הרצאה מסוימת / כנס / קורס חדש / שירות אונליין חדש ועוד. במידה ויש לה כוונה לקדם את אותו שירות חדש, כדאי לה להקים דף נחיתה עבורו. בדף הנחיתה הזה יהיה מידע אך ורק על אותו שירות חדש, ויש לו מטרה מאוד ברורה – לגרום לאנשים להשאיר פרטים או להתקשר אליה. כלומר, לייצר לידים, שיתורגמו למכירות.


ברוב המקרים דף הנחיתה יופיע ללא יתר עמודי האתר, מהסיבה שאנחנו רוצים למקד את הגולש לשירות הספציפי הזה, ולא לתת לו "לברוח" לעמודים אחרים.


כיום לא מעט דפי נחיתה בנויים בצורה דומה – עם הרבה מלל וחלוקה לאזורים בדף, כשבין האזורים מופיעים מס' טפסי יצירת קשר. צריך לקחת בחשבון שריבוי טפסי יצירת קשר מעמיס, ויוצר תחושה של דחיפות. ולא תמיד אגרסיביות בפרסום עובדת. אנחנו ממליצים לכם לייצר מס' טפסים רק במידה ויש הצדקה בכמות התוכן בדף הנחיתה.


יש לכם כבר אתר? אם יש לכם אתר, כדאי להקים את דף הנחיתה בתוך האתר שלכם, ולא בשום מערכת חיצונית אחרת. הסיבה היא שכבר קיימת תשתית ששייכת לכם, כך שחבל להיות תלוי במערכות כאלה ואחרות. את דף הנחיתה שתקימו באתר שלכם תמיד תוכלו לפרסם, לערוך ולבצע בו שינויים. לעומת זאת, אם תקימו את דף הנחיתה במערכת חיצונית של דפי נחיתה, תהיו חייבים שלם סכום חודשי על מנת שיהיה באוויר. מה גם שדף הנחיתה לא יופיע עם הדומיין של האתר שלכם אלא עם דומיין שאותה מערכת חיצונית. בנוסף, לא בטוח שדף הנחיתה יקודם בגוגל.


דף נחיתה - לוגו 24

כלומר, אם נסכם דף נחיתה צריך להיות:

1. ממוקד – עוסק בשירות / מוצר מסוים.

2. עם הנעה לפעולה של הגולש – אם זה באמצעות טופס יצירת קשר / שיחה / שליחת הודעת וואטסאפ וכו.

3. ללא ריבוי של טפסי יצירת קשר (אם אין הצדקה לכך).

4. מנותק מיתר עמודי האתר.

5. חלק מהאתר שלכם (!) ולא בתוך מערכות חיצוניות כאלה ואחרות.




צריכים להקים דף נחיתה? רוצים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים בטופס מטה ונחזור אליכם בהקדם :)

 

 

 

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page