עיצוב פוסטים לרשתות החברתיות - מה חשוב לדעת?
top of page

עיצוב פוסטים לרשתות החברתיות - מה חשוב לדעת?

כשאתם גוללים בדף הפייסבוק או האינסטגרם שלכם, אתם עוברים בין המון פוסטים, חלקם של אנשים פרטיים וחלקם של עסקים. כמוכם קהל היעד שלכם. גם הם גוללים בפיד של הרשתות החברתיות המועדפות עליהם, אם זה אינטסגרם, פייסבוק, לינדקאין ועוד. התחרות על תשומת לב המשתמשים היא ענקית! תארו לעצמכם כמה עסקים מתחרים בדיוק, אבל בדיוק על אותו קהל יעד. זו בדיוק הסיבה לכך שאתם חייבים להשקיע בנראות של הפוסטים שלכם. כלומר, הפוסטים חייבים להיראות ברמה גבוהה, איכותיים, כשבכל פוסט המיתוג שלכם בולט, כלומר גם הלוגו שלכם תמיד מופיע, וגם נשמרת השפה המיתוגית של העסק שלכם. למה? כדי לייצר זכירות בקרב הקהל שלכם. כלומר, שאנשים יתחילו לזהות את המותג שלכם, והנראות שלו תיזכר אצלם גם בפעם הבאה שיראו פוסט שלכם / שלט של העסק / את החנות שלכם. ברגע שזוכרים את המותג שלכם לעסק שלכם יש פוטניצאל מכירתי גבוה מאוד.

הנה כמה כללים ליצירת פוסטים מנצחים!


1. תמונות שהן ואוו!

השתמשו בתמונות איכותיות. אם אתם מעוניינים לצלם בעצמכם, וודאו שהאיכות שלהן גבוהה, שהתאורה מספיק טובה, שהקומפוזיה מדויקת, שיש לכם מצלמה איכותית וכו'. אם אינכם בטוחים שתוכלו לייצר תמונות טובות, או שניסיתם ולא הצלחתם - כדאי להיעזר בצלם מקצועי או לקנות תמונות במאגרי תמונות המאושרים לשימוש מסחרי. אופציה נוספת היא לפנות לחברת עיצוב גרפי שמבצעת את העיצוב עבורכם ויש לה כבר מאגרי תמונות ששילמה עליהן, ואז לא תהיו חייבים לקנות תמונות בעצמכם.


2. משפט מחץ!

שלבו בפוסט "משפט מחץ", כלומר משפט או כמה מילים שיגרמו לקהל שלכם להתעניין במסר שלכם. המשפט חייב להיות מעניין, מובן, קצר והכי חשוב - לדבר ללב של הקהל שלכם.


3. מיתוג שמלווה אתכם

אם אין לכם עדיין לוגו ושפה למותג שלכם זה הזמן להתחיל לייצר אותם. פנו לחברת מיתוג שתוכל להציע לכם עיצוב לוגו או חבילת מיתוג לעסק שלכם. ולמה זה חשוב? כשאין לכם מיתוג - אין לעסק שלכם זהות משלו, וכך גם הפרסומים שלכם ברשתות נבלעים בין המון פרסומים אחרים. כשאין זהות לעסק שלכם אין סיכוי שיזכרו אותו.


4. מקורי זה הכי :)

אז העיצוב הוא חשוב אבל כמובן שגם התוכן :) כתבו טקסט מקורי, מעניין וכזה שנותן ערך לקהל שלכם.


בהצלחה!

לוגו 24 - עיצוב פוסטים

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page