עיצוב לוגו מהיר - וגם איכותי!
top of page

עיצוב לוגו מהיר - וגם איכותי!

ההחלטה להקים עסק היא בדרך כלל החלטה שמתקבלת אחרי הרבה מחשבה והתלבטויות. אבל כשמקבלים את ההחלטה - זהו! רוצים כבר לפרוץ, רוצים כבר לייצר עסק שעובד ומכניס כסף. בשביל להקים עסק שכזה יש צורך במיתוג. מיתוג מתחיל עם לוגו וממשיך עם שפה עיצובית שמופיעה בכל מקום שבו הלוגו נמצא - בכרטיס הביקור, באתר, בנייר מכתבים וכו.


לוגו מהיר - איך עושים את זה?

אם אין לכם את הזמן לחכות שבועות כדי לקבל לוגו, יש לא מעט חברות ומעצבים שיוכלו לשלוח לכם עיצובים במהירות. אנחנו בלוגו 24 , שולחים את העיצוב ללקוחות עד 2 ימי עסקים בלבד. לרוב, הלוגו נשלח עד 24 שעות ואפילו פחות. אנחנו מאמינים בפשטות התהליך. לוגו טוב הוא פשוט טוב, לא משנה תוך כמה ימים יצרו אותו. אנחנו יודעים לספק תוצאות טובות במינימום זמן מכיוון שאנחנו עובדים עם מעצבים עם ניסיון רב שנים. בכל אופן, תמיד תבדקו את תיק העבודות של מי שמציע לכם עיצוב. חשבו - האם אתם אוהבים את הסגנון של הלוגואים? האם יש דוגמאות שאהבתם במיוחד? אותם תשלחו למעצב כבר לפני העבודה.


סוגי לוגואים

ישנם מס' סגנונות עיצובי לוגו – גרפי, טקסטואלי ומשולב. לוגו גרפי הוא לוגו שכולל סמל מסוים. בלוגואים כאלה מספיק לראות את הסמל ולזהות בדיוק מהו המותג. לוגו טקסטואלי מורכב מטקסט בלבד. זה יכול להיות כולל סלוגן או ללא סלוגן. לוגו משולב הוא לוגו המשלב סמל עם טקסט (ולרוב גם סלוגן). מרבית העסקים בוחרים בשילוב בין סמל לטקסט, אבל אין זה אומר בהכרח שזו האפשרות הטובה ביותר לכל סוגי העסקים. לכל עסק הזהות שלו.


וודאו שיש לכם לוגו ייחודי

לוגו צריך להיות ייחודיי, ולכן שימו לב לא ליפול ללוגו שנלקח מתוך טמפלט כזה או אחר. ישנן חברות המציעות לבחור מתוך מגוון של לוגואים מוכנים ובכך לחסוך הרבה כסף על הלוגו המבוקש. הבעיה? הלוגו שתבחרו זמין גם ללקוחות אחרים, שיוכלו גם הם לבחור את אותו לוגו בדיוק. למה זה לא טוב? ברגע שהלוגו שלכם הוא לא ייחודי ונראה כמו לוגו של עסק אחר הלקוחות יכולים להתבלבל בין העסקים, לטוב ולרע. נוצר מצב שאין שום זהות ייחודית לעסק שלכם.





עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page