עיצוב לוגו לחברה - כל מה שחשוב לדעת
top of page

עיצוב לוגו לחברה - כל מה שחשוב לדעת

הקמתם חברה ואתם מעוניינים להתחיל לעבוד ולקבל לקוחות חדשים? הדבר הכי חשוב להתחיל איתו הוא בניית מיתוג לחברה שלכם. המיתוג כולל עיצוב לוגו ויכול לכלול תוצרים נוספים כמו עיצוב כרטיס ביקור, נייר מכתבים (עבור שליחת הצעות מחיר), עיצוב חתימה למייל ואף כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק. לפני שאתם סוגרים עם חברת מיתוג חשוב לוודא מה כולל המיתוג - האם הוא כולל רק עיצוב לוגו? או שגם תוצרי מיתוג נוספים? כמה סקיצות הוא כולל וכמה סבבי תיקונים?


לאחר שהבנתם מה מציעים לכם בחברת המיתוג כעת נותר לכם להציג לחברת המיתוג את הרעיון והמחשבות שלכם על הלוגו והמיתוג. כלומר, לנסות ולהבין מה אתם רוצים שהלוגו של החברה ישדר לקהל היעד, מה סגנון הלוגו שאתם מחפשים ואיך פחות או יותר הוא הולך להיראות. לשם כך, רצוי לחפש דוגמאות ללוגואים שמשדרים את הסגנון שאתם מחפשים, כדי לקחת מהם השראה. חפשו לוגואים של חברות בתחומים דומים, בארץ ובחו"ל.


לאחר מכן, חשבו איזה צבעים יכולים להתאים לעסק שלכם. איזה צבעים יכולים להתאים ללוגו של העסק שלכם? לכל אחד מהצבעים שאנו מכירים יש לא מעט משמעויות. צבעי המותג צריכים להיות מותאים למשמעות של הצבעים אותם תבחרו.


לאחר מכן, חשבו גם אם תרצו לשלב סמל בלוגו שלכם. ישנם לוגואים שלא כוללים סמל אלא רק כיתוב. חשבו האם מתאים לעסק שלכם לשלב סמל כלשהו ואם כן - איזה סמל יכול להתאים, וחשוב יותר - מה כדאי שהוא ישדר? לסמל מותג יש יתרונות רבים, אחד מהם הוא היכולת של מי שצופה בו לזכור אותו במהירות. חשוב - הסמל שלכם חייב להיות פשוט ונקי, ללא ריבוי של קווים ואלמנטים. סמל שהוא מורכב מידי הוא סמל שמאוד קשה לזכור. יתרון נוסף של שימוש בסמל הוא היכולת לפרסם את המותג ללא פרסום השם. בנוסף, סמל ויזואלי נראה טוב יותר מרק כיתוב.


אין ספק שעיצוב לוגו הוא משימה לא פשוטה, שתצריך מכם לחשוב לא מעט, אבל מצד שני זו משימה שיוצרת מיקוד שיאפשר את עיצוב הלוגו המדויק ביותר עבור העסק שלכם!

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page