עיצוב לוגו חינם
top of page

עיצוב לוגו חינם

אם חיפשתם את השאילתה הזו בגוגל, וודאי עלו לכם לא מעט תוצאות, והאמת? הן בהחלט מפתות.

"עיצוב לוגו בחינם", "עיצוב לוגו לבד" - וואלה, נשמע טוב. למה לא בעצם? למה לשלם על מה שאפשר לקבל בחינם? או לעשות בעצמך בקלות? במיוחד כשעיצוב לוגו היום יכול להגיע לאלפי שקלים. וזה בהחלט מפתה בעל עסק שרק פתח את העסק ולא רוצה להיכנס להוצאות כבדות כשהוא רק בתחילת דרכו.

מרבית הפתרונות באים לידי ביטוי ע"י אתר או אפליקציה דרכה תוכלו לעצב לוגו לגמרי בעצמכם, באמצעות שילוב של אייקונים ופונטים ממה שמוצג באתר, וכך בעצם תייצרו לעצמכם את הלוגו. אלא שצריך לקחת בחשבון שמדובר במבחר מאוד מצומצם של סמלים/אייקונים ופונטים, אותם יכול לבחור כל בעל עסק (בדיוק כמוכם), כך שבהחלט הגיוני ש"תייצרו" לוגו שכבר נוצר ע"י בעל עסק אחר.

אז נכון, העיצוב הוא בחינם, אבל השימוש? זה כבר משהו אחר. אם תרצו גם להשתמש בלוגו - זה כבר בתשלום.

אז כמו בכל מוצר או שירות שאנו משתמשים בו, השאלה האמיתית היא מה אנחנו רוצים לקבל.

אם אנחנו רוצים שיהיה לנו לוגו ייחודי - כנראה שהאופציה הזו לא תתאים לנו.

אם אנחנו רוצים שהעיצוב לא יהיה מוגבל (כי אין מספיק מבחר של סמלים ופונטים) - שוב, זה לא יתאים לנו.

ואם בכל זאת אנחנו משלמים על לוגו בסוף התהליך לא עדיף שהוא כבר יהיה ייחודי וכזה שמעוצב אישית לעסק שלנו?


אז אם נחזור לנושא המחיר - נכון, לא קל לשלם כל כך הרבה כסף למיתוג כשרק התחלת להקים את העסק.

בדיוק בשביל זה יצרנו בלוגו 24 מיתוג איכותי במחירים שכל בעל עסק יכול להרשות לעצמו. אנחנו עובדים עם טובי המעצבים והצלנו להוריד במאות אחוזים את מחיר עיצוב הלוגו ומחירי חבילות המיתוג - כך שאצלנו תקבלו מיתוג טוב במחיר מעולה!


אנחנו מציעים עיצוב לוגו ב-599 ש"ח בלבד, עיצוב אישי עבור העסק שלכם. איננו עובדים עם "תבניות", אלא ממש מעצבים עבור העסק מההתחלה. אנחנו מציעים גם חבילות מיתוג סופר משתלמות הכוללות בין היתר כרטיס ביקור דיגיטלי (או מנייר), חתימה למייל, נייר מכתבים ואתר לעסק. בעצם, כל מה שבעל עסק צריך. והמחירים? נגישים לכל כיס.



עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page