מה עם עושים לוגו?
top of page

מה עם עושים לוגו?

אם אתם מתלבטים בין לוגו לחבילת מיתוג, או בכלל לא מבינים למה אתם צריכים חבילת מיתוג, או מה כבר אפשר לעשות עם הלוגו, במאמר הבא תקבלו כמה רעיונות :)


נתחיל מההתחלה, הלוגו הוא סימן ההיכר של העסק שלנו. גם אם אנחנו-העסק, הלוגו הוא זה שלרוב יזכרו מכיוון שהרבה יותר קל לזכור סמלים פשוט וקליט מאשר פרצופים. למעשה, הלוגו, שמוטמע על כל תוצרי המיתוג שלנו מפרסם אותנו כל הזמן. גם כשהוא קטן ומינימליסטי, יש לו השפעה אדירה על הקהל שלנו.

אז הנה כמה דוגמאות לשימוש בלוגו:


1 - חתימה ממותגת למייל

החתימה מתווספת לכל מייל שאנחנו מוציאים, אם זה ללקוחות או ספקים. החתימה משדרת אמינות ומקצועיות כי היא נראה שיש פה עסק אמיתי לכל דבר ועניין, ולא סתם מישהו פרטי שמדבר עם הלקוח (גם אם הוא הבעלים של העסק). כשהבעלים של העסק שולח מייל ללקוח והחתימה שלו סתמית, או שאין לו חתימה בכלל - הרושם הוא שונה לחלוטין ואין את ההרגשה של התכתבות עם בעל עסק.

את החתימה למייל תוכלו להוסיף גם למייל הפרטי שלכם. תופתעו לגלות שיש הרבה אנשים, שאולי לא חשבתם עליהם כלקוחות פוטנציאליים, והם ידעו שאתם מתעסקים בתחום, ודווקא כשהם ידעו במה אתם עושים הם ירצו לקבל את השירות שלכם.

2 - חשבוניות / קבלות דיגיטליות

בכל פעם שאתם מוציאים קבלה או חשבונית ללקוח, אתם כבר רוצים לשדר שאתם עסק. לא די בלהוציא קבלה או חשבונית. חשוב שהן יהיו ממותגות בלוגו שלכם. חשבונית ממותגת נראית טוב יותר בעיני הלקוח ומשדרת אמינות וחוזקה של העסק.


3 - נייר מכתבים

הוספה של הלוגו לנייר המכתבים כך שבכל מסמך רשמי שתוציאו ניתן יהיה לראות את הלוגו ושפת המיתוג של העסק. אין ספק שזה משדר ללקוחות ולכל מי שמקבל את המסמך רושם טוב, מקצועיות ואמינות. נייר המכתבים יכול לשמש אתכם עבור: הצעות מחיר, חוזה, הסכמי עבודה ועוד.


4 - מדבקות

כיום ניתן להזמין מדבקות גם בכמויות קטנות ובעלות נמוכה. גם אם אינכם בעלי עסק של קונדיטוריה או מגשי פירות מעוצבים, תוכלו להשתמש במדבקות עבור מתנות ללקוחות/ספקים. המדבקה עוזרת ללקוח להבין ממי קיבל את המתנה, נצרבת בזיכרון שלו, כך שבטוח שהוא יקשר את המתנה עם העסק, לעוד הרבה מאוד זמן.


5- מעטפות

אם אתם מרבים בשליחת דואר, כדאי שהמיתוג שלכם יופיע על המעטפות שלכם. נראות המעטפה עם הלוגו והפרטים של העסק שלכם מייצרת תחושה של אמינות ומקצועיות.

6 - מגנט או מדבקה על רכב

תוכלו להדפיס את הלוגו ופרטי ההתקשרות שלכם על מגנט ששמים על הרכב, (או מדבקה).

מדובר בחשיפה בהיקף גדול שכן כל כך הרבה אנשים יראו את המיתוג שלכם כשאתם נוסעים בתוך העיר ומחוץ לעיר.


7 - הדפסה על מוצרים

ניתן להדפיס את הלוגו על כובעים, חולצות, כוסות, בקבוקים ותיקים. לבעלי עסקים שמעבירים הרצאות וסדנאות, מומלץ לתת פנקסים ממותגים או מחברות ממותגות בלוגו שלכם. אלו מוצרים שנשמרים לאורך זמן, וכך גם הפרסום של העסק שלכם.


ויש גם: רול אפ, ברושורים, מודעות, שוברים, פליירים, פולדרים, ועוד ועוד...


בחבילות המיתוג שלנו תמצאו עיצובים של כרטיס ביקור להדפסה, כרטיס ביקור דיגיטלי, חתימה למייל, נייר מכתבים ועוד. לפרטים על חבילות המיתוג שלנו לחצו כאן.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page