למה חשוב שיהיה לכם מייל עסקי?
top of page

למה חשוב שיהיה לכם מייל עסקי?

מייל עסקי עושה רושם טוב! הוא נראה מקצועי ומשדר אמינות. ניקח למשל את העסק לוגו 24,

נבחן את שני המיילים האלו - המייל logo24site@gmail.com והמייל: logo@logo24.co.il

שני המיילים האלו יכולים לייצג את אותו העסק, שניהם יכולים להיות מנוהלים בדיוק באותה תיבת מייל, ועדיין, יש הבדל במה שהם משדרים. המייל הראשון, עם סיומת של gmail, וגם כל סיומת מוכרת אחרת כמו walla, hotmail וכו' - הם מיילים שכל אחד יכול לפתוח. הם משדרים מיילים פרטיים. גם אם השכלנו לכתוב את שם העסק, זה עדיין לא מספיק כדי שהלקוחות יבינו שמדובר בעסק אמיתי, רציני, אמין. נקודה נוספת היא שלא תמיד השם שתרצו יהיה פנוי בשרתים אלה, כך שהכתובת שכן תהיה פנויה יכולה להיות מאוד ארוכה ומסורבלת. ומייל כזה לא משדר דברים טובים על העסק.


לעומת זאת כשהסיומת של המייל זהה לאתר של העסק הרי שהם מדברים את אותה שפה ומשדרים מקצועיות. כשאתם שולחים מייל לכתובת: logo@logo24.co.il אתם מבינים שאתם שולחים מייל לחברה רצינית. בנוסף, גם השפה שבה משתמשים במיילים, והנראות (באמצעות החתימה במייל) מותאמים לאופי העסק.


המייל העסקי הוא אפיק אחד מתוך רבים שמהווים את מיתוג העסק. מיתוג העסק מתחיל בלוגו שלכם, כשיתר תוצרי הלוגו - כרטיס הביקור, אתר העסק, החתימה למייל וכו - חייבים לדבר את שפת המותג. כלומר, פונטים דומים, צבעי המותג, סמל המותג וכו. במייל העסקי חשוב להגדיר חתימה שתהיה תואמת לשפת המיתוג שלכם. בסופו של דבר מה שאתם משדרים זה מה שהלקוחות שלכם קולטים. אם המיתוג לא טוב, או לא קיים בכלל, וכתובת המייל ארוכה ומסורבלת - זה לא מוסיף לערך של העסק שלכם בעיני הלקוחות שלכם.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page