לוגו לעסק - כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים!
top of page

לוגו לעסק - כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים!

הקמתם עסק חדש? יש לכם כבר עסק אבל חסר לו מיתוג מדויק?

אחרי שאתם כבר יודעים שאתם זקוקים למיתוג חשוב שתדעו איך לגשת לזה הכי נכון, כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר.


ראשית, התחילו במחקר מתחרים

בדקו איך מתנהגים המותגים הגדולים בתחום שלכם - מה הם עושים ואיך הם נראים. בדקו איך הלוגואים שלהם נראים ומה הם משדרים. אם תתנהגו כמוהם - סיכוי גדול שתצליחו כמוהם.


החליטו על סגנון הלוגו שמתאים לעסק *שלכם*

אפיינו את העסק שלכם ונסו להבין מה המסר שתרצו להעביר. איזה מן לוגו כדאי שיהיה לכם? אלנגטי? פשוט ונקי? יוקרתי? חדשני? אילו ערכים תרצו שיהיה בולטים? בריאות? חוזקה? רוחניות? שמחה? וכו'... יש עולם של אפשרויות מהן ניתן להביע כל אחד מהערכים האלה ועוד הרבה אחרים. לכן, אם נדע מה הערכים שנרצה לשדר במותג שלנו, עשינו כבר את רוב העבודה ונותר רק להגיש אותה למעצב כדי שיתחיל להפוך את החלום למציאות :)



ועכשיו - אפשר לפנות למעצב שלכם

אחרי שהבנתם איזה סגנון לוגו אתם רוצים ומה ערכי המותג שלכם - אפשר לפנות לגרפיקאי או לחברת המיתוג שלכם כדי שייצרו לכם את הלוגו המבוקש. שימו לב - תמיד כדאי לשלוח כמה דוגמאות ללוגואים שאהבתם. זה ייסיע לגרפיקאי "להיכנס לראש שלכם" ולייצר את המיתוג המדויק ביותר עבורכם.


ועכשיו - אפשר לפנות למעצב שלכם

בלוגו 24 אנחנו מציעים חבילות מיתוג משתלמות במיוחד החל מ-799 ש"ח בלבד עבור לוגו, כרטיס ביקור, קאבר ותמונת פרופיל לפייסבוק, דף לוגו וחתימה ממותגת למייל. מעוניינים רק בלוגו? בהחלט אפשרי. עיצוב לוגו ב-499 ש"ח בלבד.




עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page