לוגו לחברת נדל"ן - כך תעשו את זה נכון
top of page

לוגו לחברת נדל"ן - כך תעשו את זה נכון

אין ספק שמיתוג הוא אחד מהדברים הנראים לעין עבור כל חברת נדל"ן חדשה. הרי עוד לפני שלקוחות סוגרים עסקה, הם בודקים היטב על העסק - מי עומד מאחורי החברה, מה הם מייצגים ועוד.

כשמדובר בעסקת נדל"ן, ממש לא מדובר על כסף קטן, ולכן אמון הוא אחד הדברים שהכי חשובים לבנות אל מול קהל היעד שלנו.

המיתוג שלכם מלווה אתכם בכרטיס הביקור שלכם, בדף הפייסבוק העסקי שלכם, בנייכ המכתבים שלכם, בחתימה למייל ועוד. כל אלו "מדברים" את אותה שפה עיצובית שחשוב לשמר ברגע שיש לכם מיתוג. זהו הבידול שלכם אל מול חברות נדל"ן אחרות בשוק וזה מה שיגרום לקהל היעד שלכם לזכור דווקא אתכם.

אותה אינטראקציה ראשונית היא סופר חשובה כדי שקהל היעד שלכם יכיר אתכם, יזכור אתכם ויבין בדיוק מה אתם מייצגים, וכך לקוחות יפנו אליכם כדי להתחיל איתכם תהליך של מכירה. חייבים לוודא שכבר ברגע הראשון אתם מייצרים השפעה משמעותית על הלקוחות שלכם ונותנים להם ביטחון לתקשר איתכם ולשמוע מה יש לכם להגיד.


לוגו למשרד נדל"ן חייב לשדר מקצועיות, אמינות, ואחריות. ייתכן וקהל היעד שלכם מבצע מולכם את העסקה הגדולה ביותר בחייו - קניית דירה למגורים או להשקעה, השכרה של משרדים ועוד. אתם חייבים לשדר רמת אמינות גבוהה מאוד, ואת זה מתחילים באמצעות שפת המיתוג של העסק. המיתוג של העסק הוא שילווה אתכם כבר כעסק מתחיל ויבוא לידי ביטוי באתר שלכם, בכרטיס הביקור שתחלקו ללקוחותיכם, בדף הפייסבוק העסקי שלכם, בחתימה במיילים שתשלחו ועוד. כל אלו ישקפו את ערכי החברה שלכם וייזכרו זכירות עבור המותג שלכם.


רגע לפני שאתם פונים למעצב - חשבו מהם העכים שמייצכים אתכם? מה תרצו לשדר לקהל היעד שלכם?


אם התחלתם כבר לבדוק ולבצע השוואת מחירים וודאי כבר הבנתם שמחירי חבילת מיתוג למשרד נדל"ן רק מתחילים מאלפי שקלים. אצלנו בלוגו 24, תוכלו לקבל חבילות מיתוג משתלמות במיוחד במחירים מצוינים - בדקו אותנו כאן.





עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page