תוכן מקורי ומעניין לאתר שלכם - איך עושים את זה?
top of page

תוכן מקורי ומעניין לאתר שלכם - איך עושים את זה?

לא משנה באיזה תחום עוסק האתר שלכם, סביר להניח שיש עשרות אם לא מאות אתרים שעוסקים באותו תחום. התחרות על תשומת לבם של הגולשים היא גדולה במיוחד. אבל החדשות הטובות הן שיש דרך להבליט ולבדל את עצמכם מהמתחרים שלכם ולגרום לגולשים להגיע לאתר שלכם ולהישאר לגלוש בו. איך תעשו את זה? התוכן הוא המלך. באמצעות תוכן מקור, מעניין, כזה שנותן ערך. כתיבת תוכן לאתר היא דרך מצוינת להביא גולשים חדשים לאתר שלכם, להתעניין במוצר או בשירות שלכם וליצור איתכם קשר.

גיוון זו מילת המפתח. חשוב לייצר תכנים מגוונים לאתר שלכם, למשל, מדריכים, טיפים, ומתן מידע שיש בו ערך וחשיבות ללקוחות שלכם. תוכן מעניין שהוא גם חשוב עבור הגולשים יגרום לגולשים שלכם להמשיך לעקוב אחרי האתר שלכם. יחד עם זאת, חשוב לשלב כתיבה שיווקית, קלילה וברורה. השתדלו שהטקסט לא יהיה מונוטוני, משעמם או כזה שכתוב בשפה גבוהה. הגולשים שלכם צריכים להבין למה התכוונתם. וכמובן שלבו הנעה לפעולה שתגרום לגולשים לא רק להמשיך לעקוב אחרי התוכן שלכם אלא גם לרצות גם ליצור עמכם קשר.


טיפ – שלבו תמונות במאמרים שלכם. תמונות מגרות את המוח, מוסיפות צבע ועניין לעמודי האתר. שלבו מספר תמונות שהן רלוונטיות לנושא של המאמרים. חפשו תמונות שיהיו מסקרנות, שונות מהנוף וכמובן - באיכות גבוהה מספיק.

איך תדעו על מה לכתוב? חשבו מה הלקוחות שלכם היו רוצים לדעת, מה יכול לעזור להם ולתת להם ערך. איזה טיפ הוא סופר חשוב ויכול להיות משנה חיים עבורם? מה יכול לעזור להם, בהקשר של התחום הזה? זכרו – מה שמובן מאליו עבורכם לא בהכרח מובן גם ללקוחות שלכם. הידע שלכם כבעלי המקצוע הוא הכוח שלכם. דרך הכתיבה תוכלו להראות לגולשים שלכם כמה אתם מקצועיים ומבינים בתחום.


לא יודעים לכתוב תוכן? מתקשים בכתיבה שיווקית? אם אין לכם את הזמן או היכולת להתחיל ולכתוב מאמרים לאתר שלכם אל תוותרו על זה עדיין. יש לא מעט חברות שמספקות שירותים של כתיבת תוכן וכותבי תוכן פרילנסרים שיוכלו לכתוב עבורכם. בצעו השוואת מחירים וחפשו כותב תוכן שיהיה גם נגיש עבורכם במחיר וגם כזה שכותב תכנים ברמה גבוהה ומספקת (רצוי שישלב גם כתיבה שיווקית).


לפעמים, כל מה שצריך הוא לפנות שעה בשבוע ופשוט להתחיל לכתוב! ייתכן ותגלו שאתם יכולים לכתוב לבד, ואתם אפילו עושים את זה די טוב :)

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page