כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין
top of page

כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין

כרטיס הביקור דיגיטלי הוא כמו "מיני אתר" משלכם שתוכלו לשלוח ללקוחות קיימים או פוטנציאליים באמצעות לינק, כאשר את הלינק תוכלו לשלוח בכל דרך דיגיטלית - SMS, מייל, וואטסאפ וכו'.

בכרטיס הדיגיטלי מופיעים כל פרטי ההתקשרות שלכם, שיוצגו ללקוחות ולמי שמחפשים אתכם כמו: טלפון, כתובת המשרד, עם קישור למפות או WAZE, דואר אלקטרוני ועוד.

בנוסף, ישנו כפתור מיוחד המאפשר להוסיף אתכם בקלות לאנשי הקשר השמורים בנייד של אותו לקוח, וזאת באמצעות בלחיצת כפתור פשוטה.


למה עורכי דין צריכים כרטיס ביקור דיגיטלי?

כרטיס הביקור הדיגיטלי מייצר בעצם היכרות ראשונית בין הלקוח למשרד ומסייע בבניית יחסי אמון ורושם ראשוני גבוה, מה שיכול לייצר הנעה לפעולה. הכרטיס משדר שיש על מי לסמוך ונוסך בלקוחות תחושת ביטחון. מדובר בעמוד שיווקי לכל דבר ועניין, המשדר ללקוח את איכות וסטטוס המשרד ומותיר רצון להמשך התקשרות של הלקוח עמכם. זה בדיוק כמו שלא תגיעו לפגישה עם גופיה וסנדלים. כרטיס ביקור דיגיטלי לעורך דין מאפשר לשדר את הרמה הגבוהה והמקצועיות של המשרד.


כעורכי דין, השאיפה שלכם היא כשלקוח מחפש אתכם ברשת - שיגיע לעמוד שמציג את מה שאתם רוצים להציג ולא עמוד גנרי באתר משפטי כזה או חסר, שהוא גם לא מעוצב, גם חסרים בו פרטים, וגם אינו תואם את המיתוג של העסק שלכם.


כרטיס הביקור הדיגיטלי נסרק ע"י גוגל כך שהוא יכול בהחלט להופיע בתוצאות הראשונות בחיפוש כשמחפשים את שם המשרד שלכם.


באמצעות כרטיס הביקור הדיגיטלי הלקוח יכול לבדוק גם את הרשתות החברתיות שלכם, להיכנס לאתר שלכם ולבחור בעצם את דרך ההתקשרות המתאימה לו ביותר עמכם - וואטאספ, טלפון, מייל וכו.


אין לכם עדיין כרטיס ביקור דיגיטלי? היכנסו לחבילת המיתוג שלנו לעורכי דין הכוללת אתר, עיצוב לוגו ותוצרי מיתוג נוספים,


בהצלחה!




עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page