כמה עולה לבנות אתר בוויקס?
top of page

כמה עולה לבנות אתר בוויקס?

טווח המחירים לבניית אתר הוא טווח רחב במיוחד. הסיבה לכך היא שבניית אתר זה מאוד כללי. כמו שלקנות אוטו

לוגו 24 - בניית אתרים

או בית תלוי בהרבה משתנים כמו גודל הבית, איכות הבניה שלו, מיקום בארץ וכו - כך גם מחיר בניית אתר יהיה בהתאם לגודל האתר (מספר עמודי האתר), מה הם כוללים, האם יש צורך בתכנות באתר? האם האתר מותאם גם לנייד? האם בניית האתר כוללת SEO (אופטימיזציה למנועי החיפוש), הגדרות הדפים ועוד ועוד. בקיצור יש המון משתנים, ובוני אתרים מקצועיים צריכים להכיר ולהתמחות בכל אחד מהנושאים האלה ועוד. כמה עולה לבנות אתר בוויקס? זה יכול להתחיל מאלף שקל לכל עמוד באתר (אבל כמובן תלוי במורכבות העמוד) ומעלה.


נתחיל מכך שלפני שבכלל מקימים את האתר יש צורך באיפיון לאתר. מה זה אומר? איפיון האתר הוא בעצם "פירוק" של האתר, וסידורו עוד לפני שהוא קיים. כלומר, תכנון של עמודי האתר והמבנה שלהם.


אם כבר יש לכם איפיון או לפחות איפיון ראשוני, תוכלו כבר לבקש הצעות מחיר מחברות שמתעסקות

בבניית אתרים. הצעות המחיר שתקבלו יכולות להתחיל מאלפי שקלים ולהגיע גם לעשרות אלפי שקלים. מומלץ לראות תיק עבודות של החברות שמציעות לכם לבנות אצלם את האתר. תיק העבודות יסייע לכם להבין אם זה תואם לסגנון האתר שאתם מחפשים עבור העסק שלכם.


למה לבנות אתר בוויקס (WIX)?

וויקס היום נחשבת כאחת החברות המתקדמות ביותר לבניית אתרים ומספקת פלטפורמה עם לא מעט פיצ'רים שמשתדרגים כל הזמן. בוויקס אתם כבעלי עסקים יכולים לערוך את האתר שלכם בקלות ובמהירות, ולא לדאוג לנושאים כמו אבטחת האתר (שוויקס מספקת עבור כל אתריה), עדכוני גרסאות (כמו שצריכים לבצע בעלי אתרי וורדפרס) וחוסר התלות במתכנתים - כשרוב הפונקציות שצריך עבור אתר תדמית לגמרי קיימות כבר במערכת.


טיפ - בדקו עם חברת בניית האתרים שלכם שמעבר לבניית האתר הם מבצעים גם את הפעולות הבאות:

1. התאמה של האתר לניידים.

2. הגדרות SEO בסיסיות - עבור כל עמודי האתר.

3. בקשה לגוגל לסריקת האתר.

4. הוספת כפתורים ליצירת קשר מהיר בנייד שמפנים לוואטסאפ ולנייד.


צריכים להקים אתר לעסק? התחילו בבניית איפיון - כתבו איזה עמודים תרצו שיהיו באתר וציירו סקיצה של איפה ממוקמים הטקסטים, התמונות והכפתורים בצורה הכי פשטנית שיש. את האפיון תוכלו לשלוח לחברות בניית אתרים שיתנו לכם הצעת מחיר בהתאם. מומלץ כבר לכתוב את התכנים של האתר כדי שתוכלו כבר להתקדם לשלב בניית האתר.


בהצלחה!



עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page