כמה עולה אתר?
top of page

כמה עולה אתר?

אחת השאלות הנפוצות ביותר בקבוצות וקהילות של בעלי עסקים היא כמה עולה אתר? אבל השאלה הזו מאוד כללית. זה בערך כמו לשאול כמה עולה אוטו או כמה עולה בית. התשובה תלויה באיפיון של האתר שאנחנו רוצים. האם אנחנו מעוניינים באתר תדמית או באתר חנות? אם מדובר באתר חנות כמה מוצרים יש לאתר? כמה קטגוריות? כמה עמודים יהיו לאתר? מה יכלול האתר? האם יהיו בו אלמנטים של תכנות? בלוג? עמודי מכירה? ועוד ועוד..

מענה על שאלות אלו יכול לתת אינדיקציה ראשונית לאתר המבוקש ורק לאחר מכן בעצם ניתן לתמחר אותו.


במידה ואתם לא מוכרים את השירות או המוצר שלכם אונליין, סביר להניח שגם אתם צריכים אתר תדמית.

תתפלאו אך רוב בעלי העסקים, בעיקר עסקים מתחילים, יכולים להסתפק באתר one page, כלומר אתר עם דף אחד נגלל. לרוב האתר כולל מידע על העסק, מידע אודות העסק, מידע על המוצרים או השירותים המוצעים והייחודיות של העסק וכמובן יצירת קשר.

אם אין לכם חנות אונליין כנראה שגם אתם צריכים בסך הכול אתר תדמית. אתר תדמית בעצם מספר אודות העסק, מציג את הייחודיות של העסק שלכם, ונותן ללקוח הרגשה שהגיע למקום רציני, מקום שיש לו "בעל הבית".


האתר הוא המקום של העסק לתת את כל המידע על העסק בהרחבה ולהדגיש את היתרונות שלו ואתך החוזקות שלו. כיום, מרבית האנשים שמקבלים המלצה על עסק מסוים, הדבר הראשון שהם עושים זה לחפש אותו בגוגל. ולמה? כי כבר עצם זה שרואים שיש אתר זה מהווה יתרון (לעומת זה שאין אתר). האתר הרשמי של העסק נותן הרגשת ביטחון – שאכן קיים עסק כזה ומדובר בעסק רציני ולא תחביב או עבודה צדדית.


אנחנו בלוגו 24 מציעים חבילת מיתוג הכוללת אתר תדמית של עמוד אחד, כשניתן לשדרג גם ל-5 עמודים.

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page