הדרך המושלמת להפריד בין שיחות פרטיות לעסקיות בנייד שלכם!
top of page

הדרך המושלמת להפריד בין שיחות פרטיות לעסקיות בנייד שלכם!

רוב בעלי העסקים לא מחזיקים שני מכשירי טלפון ניידים ומסתובבים איתם כל היום.

והסיבות ברורות - זה כבד, זה מסורבל, זה לא נוח וזה מייצר פתח לשכוח לפחות את אחד מהמכשירים, אם לא את שניהם, לעיתים קרובות..


אבל מה עושים כשיש לכם נייד אחד ואתם מקבלים שיחות גם מנציגי שירות של חברת האינטרנט, גם מלקוחות קיימים שרוצים לתאם איתכם, גם משליח שבא למסור לכם משלוח לבית, גם מלקוחות פוטנציאליים לעסק, גם מקרובי משפחה, וגם מספקים? איך נעשה סדר בכל הבאלגן הזה ונדע בדיוק איזה שיחות הן עסקיות (לקוחות, ספקים וכו') ואיזה שיחות הן פרטיות (משפחה, חברים, הגננת של הילד, שליחים ועוד)?


הו! זה בדיוק המענה שנותן המספר וירטואלי!

מספרים וירטואליים מאפשרים לכם לעשות הפרדה בין השיחות הפרטיות שלכם לבין שיחות שמתקבלות עבור העסק שלכם. המספר הוירטואלי מאפשר לבצע מעקב ולראות בדיוק כמה שיחות נכנסו, מתי הן היו וכו'.


איך זה עובד?

מאוד פשוט. מספר וירטואלי לא מצריך שיהיה לכם מכשיר פיזי נוסף. אתם מקבלים מספר טלפון ייחודי, שהוא יהיה מספר הטלפון של העסק שלכם מעכשיו, שבעצם מנתב את השיחה לנייד שלכם, כך שמי שמתקשר למספר של העסק שלכם בעצם יועבר למס' הנייד שלכם.


המספר הוירטואלי יכול להיראות כמספר קווי (עם קידומת של 03, 02, 073 וכו') או כמספר נייד (עם קידומת של 055 למשל), הוא תורם בשיפור תדמית העסק ומעניק תדמית של עסק מקצועי, רציני ואמין.


לצורך העניין אפשר לבחור במספר וירטואלי קווי שמעביר את השיחה לנייד שלכם, כך שהלקוח חושב שהתקשר למשרד ואתם עונים בנייד שלכם, גם כשאינכם במשרד כלל. פתרון מושלם לעצמאיים שמתניידים בפגישות בחוץ אבל רוצים לשדר נראות "משרדית" יותר.


אבל רגע, עוד לא הסברנו על ההפרדה בין הפרטי לעסקי :)

המספר הויראטולי יכול להפנות את השיחה לנייד / נייח כרצונכם.

בהנחה שהפננו את המספר הוירטואלי למספר הנייד שלכם, תוכלו לראות שהשיחה היא עבור העסק עוד לפני שעניתם לשיחה. כך שברגע שתענו לשיחה תהיו מוכנים ל-mood של עבודה.


ומה קורה אם לא עניתם לשיחה?

מייד בסיום השיחה, גם אם לא יכולתם לענות לה, תקבלו למייל שלכם פרטים אודות השיחה - שעה השיחה, מספר מתקשר ומשך זמן השיחה.

והלקוח שהתקשר יקבל SMS עם נוסח לבחירתכם, מה שיתרום לתחושה של מקצועיות העסק שלכם,

כך שהלקוח ידע שיחזרו אליו בהקדם / בשעות הפעילות / או כל נוסח אחר שתבחרו.

למשל: "היי! ראינו שהתקשרת, נחזור אליך בהקדם בשעות הפעילות. תודה".

מסר כזה מרגיע את הלקוח ונותן לו את הביטחון שמדובר בעסק מקצועי והוא לא נשכח. יזכרו את השיחה שלו ויחזרו אליו.


אבל יש עוד יתרון גדול מאוד במספר וירטואלי.

את אפליקציית Whatsapp Business אתם מכירים?

אם לא - אתם כבר חייבים להכיר.

אפליקציית וואטסאפ ביזניס מסייעת להפוך את התקשורת בים העסק ללקוחות הרבה יותר נוחה ואפקטיבית. זאת באמצעות הפיצ'רים שבה כמו: מענה אוטומטי ללקוחות, תיאור המוצרים ושעות הפעילות של העסק, תשובות מהירות ועוד..


יש לא מעט בעלי עסקים שהפכו את הוואטסאפ הפרטי שלהם לוואטסאפ עסקי, אבל זו טעות, כי אז באמת הכול מתערבב - שיחות עם משפחה, לקוחות, חברים, ספקים, עבודה, קבוצות של בתי הספר של הילדים, לקוחות פוטנציאליים ששולחים הודעה - והופ! שלחתם בטעות את ההודעה שאמורה להגיע לגננת ללקוח פוטניצאלי. בקיצור, הכול מתערבב בהכול..


אז מעכשיו תוכלו לבצע את ההפרדה גם בוואטסאפ.

הוואאספ הפרטי - נשאר פרטי - למשפחה, חברים וכל מה שלא קשור לעסק שלכם.

והוואטאספ העסקי (Whatsapp Business) יהיה להתכתבויות עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. את הוואטסאפ העסקי תוכלו לחבר למספר הוירטואלי.

והשוס הגדול? אתם יכולים להשתמש בשתי האפליקציות באותו נייד.


אם אתם רוצים לקרוא עוד על מספר וירטואלי לחצו פה, השאירו פרטים ונשמח לענות לכם על כל שאלה :)


עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page