בניית אתר לבד - הטיפים שאתם חייבים לדעת!
top of page

בניית אתר לבד - הטיפים שאתם חייבים לדעת!

כמעט כל מי שמקים עסק יודע שבשלב זה או אחר, הוא יצטרך גם אתר עבור העסק שלו. אם זו קוסמטיקאית שתרצה להציג את הטיפולים שלה, עורך דין שזקוק לאתר תדמיתי או חנות תכשיטים שמוכרת מוצרים אונליין. לא לכל האתרים יש אותם תפקידים ופיצ'רים אבל עדיין אפשר לחלק אותם באופן גס לשני סוגים - האחד - אתרי תדמית והשני - אתרי מכירה / אתרי חנות.


אתרי תדמית כשמם כן הם - אלו אתרים שמטרתם לייצג עסק, בעל מקצוע או חברה. לרוב, אתרי תדמית יכילו מס' מועט של עמודים כמו אודות העסק, פירוט השירותים ודרכים ליצירת קשר. חלק מהאתרים יוסיפו גם בלוג.


אתרי חנות הם אתרים שמטרתם למכור אונליין מוצרים ברשת. חנויות בגדים, תכשיטים, נעליים וכו. כיום ניתן למצוא גם מוצרים דיגיטליים כמו ספרים דיגיטליים, או עיצובים כאלה ואחרים. לאתרי חנות יש אופציה לבנייה של סל אישי של הלקוח, הזמנת קופונים של מבצעים ע"י בעל העסק, וכמובן שהאתר חייב להיות מחובר לסליקה של אשראי.


הנה כמה טיפים חשובים לבניית אתר לבד:

  1. בנו איפיון - אחרי שהבנתם איזה אתר אתם צריכים חשוב שתתחילו לאפיין אותו. שבו מול דף ועט והתחילו לדמיין איך יראה האתר שלכם מבחינת המבנה שלו. מה יופיע בתפריט, מה יופיע בדף הבית, ומה יופיע בשאר העמודים.

  2. מילות מפתח - בצעו מחקר מילות מפתח עבור עמודי האתר שלכם. למה זה חשוב? בשביל הקידום בגוגל. זה לא מספיק להעלות אתר עם תוכן איכותי, חשוב גם לקלוע למילות המפתח הנכונות, מהם יגיעו הגולשים שלכם. ניתן לבצע מחקר מילות מפתח במערכת של Google Ads וכך להבין מה נפח החיפוש עבור הביטויים שאתם רוצים לקדם באתר שלכם.

  3. עיצוב - אתר טוב הוא גם אתר יפה. האסתטיקה היא זו שגורמת למשיכה ראשונית של הגולשים לאתר שלנו. חשוב גם שצבעי האתר יתאימו לצבעי המיתוג שלכם, שחייבים "לדבר באותה שפה". אז רק אחרי שיש לכם כבר לוגו ושפת מיתוג גשו לבנות את האתר שלכם.

  4. אופטימיזציה למנועי חיפוש - ובעברית? :) אז באנגלית זה נקרא SEO. הכוונה היא להתאמה של האתר לגוגל, כך שגוגל יוכל "לקרוא" את האתר שלכם בקלות. איך זה קורה בפועל? על ידי הגדרה של כותרות, תיאורים של עמודי האתר ושל כל התמונות באתר ועוד כמה פעולות. למי שלא מבין מספיק בבניית אתרים זה יכול בהחלט להיראות מורכב, לכן אולי כדאי להסתייע בבונה אתרים מנוסה שיבצע את השלב הזה עבורכם.

  5. בקשה לסריקה בגוגל - אחרי שהאתר שלכם מוכן, חשוב מאוד שגוגל תסרוק אותו. זה אמנם יכול לקרות באופן אוטומטי אבל לוקח לזה זמן. אם רוצים לזרז את זה ניתן לפתוח חשבון (חינמי) באתר google serch consolee, לחבר את האתר שלכם ולבקש מגוגל שיסרקו אותו במהירות. ואז בדרך כלל הסריקה מתבצעת בתוך מס' ימים.

בהצלחה!



עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page