בניית אתר בזול - איך תעשו את זה?
top of page

בניית אתר בזול - איך תעשו את זה?

אין עסק שלא זקוק לאתר תדמית. מאמנת כושר, רואה חשבון, עורכת דין, מאמן מנטלי, חנות בגדים, קונדיטוריה - כל העסקים האלה ועוד המון אחרים זקוקים לאתר תדמית שיציג את העסק, השירותים שלו ודרכים ליצירת קשר.

כשיש לכם אתר, האתר יכול להופיע בחיפושים של לקוחות פוטניציאליים שמחפשים את המוצר או את השירות שאתם נותנים.

בנוסף, אם יש לכם אתר תוכלו להקים קמפיין ממומן ב-Google ולהופיע גם בביטויים תחרותיים במיוחד ולקבל פניות מלקוחות.

לוגו 24 - בניית אתר בזול

מה חשוב שהאתר שלכם יכלול?

בתור התחלה האתר מציג את העסק שלכם - מי אתם. במקרים בהם אתם העסק זה המקום לפרט אודותיכם ואיך הגעתם לעיסוק הזה. כמו כן, מה הערכים של העסק שלכם, מאיפה באתם ומה מניע אתכם / את העסק שלכם.

בנוסף, יש מקום להציג את כל השירותים שאתם נותנים וזה המקום להרחיב ולפרט אודות כל השירותים שלכם. באתר, לעומת פלטפורמות אחרות, יש את המקום לסדר את התוכן כרצונכם ולהרחיב עליו. שלבו טקסט שיווקי עם תמונות שייצרו חשק לגולשים לקנות את המוצר שלכם.

וכמובן, יצירת קשר. איפה העסק נמצא? אם יש סניפים - איפה הם ממוקמים, מה מספרי הטלפון של העסק ושל המחלקות (במידה ויש), מיקום במפות, כפתור מהיר להתקשרות בוואטסאפ או/ו במייל, וכמובן טופס יצירת קשר להשארת פרטים.


אתר בזול - פוגע באיכות?

תלוי. כיום אפשר לבנות אתר דרך בוני אתרים פרילנסרים ודרך חברות מיתוג המתמחות בזה. טווח המחירים לבניית אתרים הוא רחב מאוד ולכן אם אתם מחפשים אתר בזול כדאי שמלבד מהמחיר תבדקו טוב גם את תיק העבודות של בונה האתרים/חברת המיתוג. ייתכן ותופעו לגלות שדווקא חברות מיתוג יכולות להציע מחירים נמוכים בתמורה לאתר איכותי.




עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page