איך להשתמש באינסטגרם? 3 טיפים שאתם חייבים להכיר
top of page

איך להשתמש באינסטגרם? 3 טיפים שאתם חייבים להכיר

אינסטגרם הפכה לאחת הרשתות המובילות לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו. בהתחלה, כשעוד הייתה פלטפורמה חדשה, רוב המשתמשים שלה היו בני נוער אבל היום, כמעט לכולם יש אינטסגרם. וכמו כל רשת חברתית, אינסטגרם מכוונת להיות פלטפורמת פרסום לבעלי עסקים שמציעים את השירותים והמוצרים שלהם.


1. הפרידו בין הפרטי לעסקי

אז ראשית, חשוב שיהיה לכם פרופיל שתואם לעסק שלכם. שימו לב - פרופיל פרטי הוא לא פרופיל עסקי. אל תערבבו בין השניים. בדיוק כמו בפייסבוק, משתמש פרטי הוא לא דף עסקי. נכון, אפשר לשתף פוסטים שעלו בדף בפרופיל הפרטי אבל חייבת להיות הפרדה ביניהם. חשוב שיהיה לכם פרופיל נפרד לעסק באינסטגרם. למה זה חשוב? כי אף לקוח לא מתעניין במה אכלתם בבוקר, באחיינית שלכם או בדעה הפוליטית שלכם. דף של העסק חייב להיראות בהתאם ולייצג את העסק בלבד.

2. יצרו תוכן ש(באמת) מעניין! צלמו תמונות מחיי העסק, דברו את העסק, ועשו זאת באמצעות הכלים של אינסטגרם - תמונות טובות, סרטונים קצרים וכו. אינסטגרם מכוונת לויזואל, כדי שהפרופיל שלכם יהיה באמת מוצלח אתם צריכים לדעת לצלם טוב ו"לתפוס" את הרגעים היפים בעסק ולשתף אותם :) מה למשל: אם אתה יועץ עסקי אז פגישה בבית קפה עם לקוח. אם יש לך עסק של מתנות - סרטון של מתנה מושקעת שהכנת ללקוח. אם אתה עו"ד - אפשר להעלות תמונה הקשורה לחוק חדש שיצא שכדאי שאנשים ידעו עליו. ועוד ועוד... השתמשו בכלים שאינטסגרם נותנת לכם כדי להעלות תוכן שמעניין את הלקוחות שלכם.

3. שימוש בהאשטאגים # אחת מהדרכים החשובות לקדם את הפוסטים שלכם באינסטגרם היא באמצעות # האשטאגים. האשטאג זה סוג של תיוג שאותו מוסיפים לתוכן הפוסט עצמו או לתגובות. באמצעות השטאגים הגולשים יכולים "למיין" את התוכן בו הם מעוניינים לפי הנושא שמעניין אותם. למשל, אם אני מתעניינת בעיצוב אירועים אוכל לחפש תוכן שקשור לעיצוב אירועים דרך ההשטאג #עיצובאירועים. אם למשל תשתמשו בהאשטאג #מבצע ייתכן ויהיו לכם הרבה חשיפות של גולשים שמחפשים מבצעים. כפי שאתם רואים להשאטגים יש גם סוג של יכולת קידום והיא לגמרי בחינם.

לסיכום, אינטסגרם הוא כלי סופר יצירתי בו תוכלו להשתמש כדי להציג ולקדם את העסק שלכם. כמעט ואין עסק כיום, מכל תחום, שאין לו דף אינטסגרם, מה שאומר ש...גם לכם צריך להיות :)

בהצלחה!

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page