5 טיפים (זהב!) לכתיבת תוכן לאתר שלכם
top of page

5 טיפים (זהב!) לכתיבת תוכן לאתר שלכם

בין אם אין לכם עדיין אתר ואתם זקוקים לתוכן עבור האתר החדש שלכם,

או שכבר יש לכם אתר ואתם רוצים לחזק אותו עם תוכן חדש באמצעות העלאת מאמרים לבלוג -

כדאי שתדעו איך לכתוב את התוכן הזה :)


לפני הכול, חשוב להבחין בין סוגי תוכן. תוכן אינפורמטיבי למשל מטרתו להעביר מסר מאוד ענייני וממוקד.

אבל לרוב אנחנו לא מחפשים לפרסם תוכן שיהיה נטו אינפורמטיבי אלא גם קליל יותר, מעניין יותר ואיך לא - שיווקי. המטרה שלנו היא בהחלט לתת מידע לקהל שלנו, אבל זה חייב להיות בצורה מעניינת (אחרת הגולש יצא מהאתר שלנו במהירות האור!), ובצורה שיווקית (כי בכל זאת נשמח שישאיר פרטים, ואולי נוכל לעניין אותו באחד מהשירותים שלנו).

צריכים לכתוב תוכן איכותי לאתר שלכם?

הנה 5 טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה באמת טוב:


1. חשבו על זווית מעניינת לנושא שלכם

לבחור נושא לכתוב עליו זה לקל. אבל זה גם מאוד מאוד כללי. יועצת משכנתאות יכולה לכתוב מאמר מאוד ארוך על שלבי העבודה שלה בתהליך לקיחת המשכנתא, אבל נשאלה השאלה - מי יקרא את זה? אז לכתוב על לקיחת משכנתא זה סבבה, אבל השאלה מאיזה זווית ניגשים לנושא הזה. אם למשל היא תכתוב מאמר ששיש בו '10 טיפים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם חושבים לקחת משכנתא", או "מה הבנקים לא רוצים שתדעו לפני שאתם לוקחים משכנתא" - אלו נושאים שככל הנראה יעניינו יותר את הקהל שלה.


2. שלבו תמונות וקטעי וידאו - מעניינים!

אנחנו יודעים שכנראה שאתם לא מתמחים בצילום, זה בסדר. אבל גם כשבוחרים תמונה או קטע וידאו מתוך מאגרים, תמיד אפשר לבחור תמונות וקטעי וידאו מעניינים יותר, כאלה שימשכו את העין.

אם אתם כותבים מאמר על 'כל הדרכים להנות בחופשה עם חיית המחמד שלכם' איזה תמונה תבחרו?

בתמונה הגנרית של הכלב או בתמונה של כלב שנהנה מהחופש? :)


3. פשוט תוסיפו אתכם לתוכן

לשמוע רק עובדות זה לא מעניין. אם אנשים הגיעו לאתר שלכם הם כנראה רוצים לדעת מה אתם חושבים, מי אתם? מה מייחד אתכם? מה יש לכם להגיד בנושא בו אתם עוסקים? נסו לתבל את המידע היבש עם הדעות שלכם, שלבו סלנג, תהיו אתם. כי אם התוכן הוא כמו אצל כל האחרים - למה שהגולשים ישארו ויתעניינו?


4. בסדר נו, לא שוכחים שגם SEO הוא חשוב

כן, ברור שחשוב לעשות את ההתאמות גם מול גוגל, כדי שהתוכן גם יהיה מקודם. שלבו מילות מפתח שתרצו שהאתר יעלה בהן בתוצאות החיפוש, אבל רק מילות מפתח שהן באמת רלוונטיות! דאגו גם להגדיר נכון את העמודים באתר, להגדיר כותרות ו-alt לתמונות, כי בסוף גם החלק הטכני חשוב :)


5. ואולי החשוב ביותר - תתמידו.

יש המוןןןןן אתרים ברשת שיש בהם לשונית של 'בלוג' שכשלוחצים עליה רואים 2-3 פוסטים, וזהו, מישהו שם התייאש. לא חבל? האתר שלכם לא יקדם את עצמו לבד... הרי זה לא סוד ש"התוכן הוא המלך" וככל שיהיה לכם יותר תוכן מעניין ורלוונטי באתר שלכם, יש לכם סיכוי טוב יותר להתחבב על מנועי החיפוש, והיי, אולי אפילו על ידי הלקוחות העתידיים שלכם. האם השקעה של שעה בשבוע בכתיבת מאמר חדש לאתר לא שווה לקוחות חדשים? ברור שכן! אז חסל תירוצים - תתחילו למצוא את מילים!

עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page