3 טיפים למיתוג עסק חדש
top of page

3 טיפים למיתוג עסק חדש

המיתוג הוא אחד הנכסים הכי חשוב לעסק בתחילת דרכו והוא הדבר הראשון אליו נחשף קהל היעד שלכם.

לוגו 24 - עיצוב לוגו

לכן, חשוב לייצר לוגו שיהיה מזוהה עם ערכי המותג ובמקביל יהיה בנוי נכון, אסתטי ופשוט. הנה שלוש שאלות שכדאי שתשאלו את עצמכם רגע לפני שאתם ניגשים למלאכת המיתוג:


טיפ 1 - מי קהל היעד שלכם?

אפיון מדויק של קהל היעד שלכם יסייע לכם להבין מה חשוב שהלוגו שלכם ישדר - אותם ערכים ומסרים שמותאמים לקהל שלכם., לשם כך יש לאפיין את קהל היעד ולהבין מי הם אותם אנשים שיקנו מכם את המוצר - באיזה גילאים הם? מהם תחומי העניין שלהם? מהם הערכים שלהם? מהם הרגלי הצריכה שלהם? ועוד.



טיפ 2 - מהי הזהות העסקית שלכם?

בשביל לייצר מותג עליכם לאפיין אותו ולהבין את אופי המותג שלכם. שאלו את עצמכם - מה עומד מאחורי העסק שלכם? מה אופי העסק שלכם? במה העסק שלכם נבדל מעסקים אחרים דומים? נסו לבדל את עצמכם מהמתחרים כדי להבין את נקודות החוזקה והחולשה שלכם, ולהתמקד בנקודות החוזקה בשלב המיתוג.


טיפ 3 - מי הם המתחרים שלכם?

כאמור, אתם לא לבד בשוק העסקי וכנראה שיש לא מעט חברות שכבר עושות את זה לפניכם. נסו ללמוד מי המתחרים שלכם - חברות גדולות וקטנות, מה התמחור שלהם, מה הם בדיוק מציעים, מה כולל השירות שלהם? בצורה זו תוכלו להשוות אותם לעסק שלכם ולהבליט את החוזקות שלכם גם במסרים השיווקיים וגם במיתוג. עסק שאין לו ייחודיות, ולא מבליט את הערכים שלו - מפסיד. כשבונים מותג, בונים אותו לטווח הארוך על מנת שהתדמית של העסק תהיה רלוונטית גם בעוד מס' שנים כך שהעסק יהיה רלוונטי גם בהמשך ולא רק עכשיו.


רק אחרי שהכרתם את קהל היעד שלכם,

הבנתם ודייקתם את הייחודיות של העסק שלכם,

עשיתם מחקר ובדקתם את המתחרים ואת השירותים שהם מציעים -

זה הזמן לעבור לשלב מיתוג העסק.

צריכים עזרה במיתוג העסק? מוזמנים לבדוק את חבילות המיתוג שלנו.

בהצלחה!


עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page