כרטיס ביקור לעורך דין נועד על מנת להעביר את הפרטים שלכם ללקוח פוטנציאלי או לקוח קיים בצורה הכי פשוטה וברורה. בכרטיס הביקור שלכם חשוב שיופיעו כל פרטי ההתקשרות הרלוונטיים עמכם.
1. לוגו - המייצג את העסק
2. פרטי יצירת קשר רלוונטיים עם המשרד כמו: טלפון במשרד, טלפון נייד, פקס, דואר אלקטרוני, כתובת המשרד וקישור לאתר העסק
(לא כל אלו חייבים להופיע - אלא רק מה שקיים ורלוונטי. אין לכם פקס? כמובן שאין צורך להוסיף. לא רוצים שהנייד שלכם יופיע? ניתן להסתפק במספר הנייח של המשרד וכו').
כרטיס ביקור משדר מקצועיות ונועד לייצר ללקוח בין היתר תחושת ביטחון.
דוגמאות לכרטיס ביקור לעורכי דין:
מה המשמעות של כרטיס ביקור עבור עורכי דין?
השימוש בכרטיס ביקור נועד לבנות יחסי אמון עם הלקוח. כשהלקוחות שלכם מקבלים את כרטיס הביקור שלכם הם רוצים לראות שהוא נראה רציני, אמין ומקצועי. כי אחרת מה זה אומר עליכם? כרטיס הביקור מייצר תחושה שיש על מי לסמוך והנה, כל פרטי יצירת הקשר עם המשרד מופיעים וזמינים עבור הלקוח.
אל תשכחו - הלקוחות שלכם מפקידים בידיכם את התיק המשפטי שלכם. הם רוצים להרגיש ביטחון מהצד שלכם. והביטחון הזה בא לידי ביטוי גם באמצעות כרטיס הביקור שלכם. נתחיל מזה שאם אין לכם כרטיס ביקור - זו כבר נורה אדומה עבור הלקוח. חשוב שיהיה לכם כרטיס ביקור וחשוב גם שיראה סופר מקצועי.
וגם העיצוב חשוב!
כרטיס ביקור של עורך דין חייב להיראות אמין ומקצועי. הוא צריך להיות נקי, בלי פרטים מיותרים.
שימו לב - ריבוי אלמנטים בכרטיס הביקור משדר בדיוק את ההפך ממקצועיות.
היעזרו בחברת מיתוג שתעצב עבורכם כרטיס ביקור מקצועי, שכל האלמנטים בו ישרים ופרופורציונליים.
האלמנט החשוב ביותר בכרטיס הביקור הוא כמובן הלוגו שלכם, מכיוון שצבעי הלוגו ושפת הלוגו מכתיבים את עיצוב כרטיס הביקור שלכם, וסמליל הלוגו (או האייקון שמלווה אותו) הוא הבסיס העיצובי לכרטיס הביקור. אם אין לכם לוגו כדאי להתחיל עם עיצוב הלוגו או מראש ולחפש חבילות מיתוג הכוללות עיצוב לוגו וכרטיס ביקור. רוב חבילות המיתוג יכללו גם עיצוב חתימה למייל, נייר מכתבים ועוד כך ששווה לכם לבדוק אילו תוצרים נוספים אתם צריכים וכך לבחור את חבילת המיתוג שתתאים לצרכים שלכם.
שווה גם לבדוק חבילת מיתוג מלאה לעורכי דין הכוללת גם אתר לעסק.