איך לבנות לוגו בשלושה צעדים
top of page

איך לבנות לוגו בשלושה צעדים

הלוגו שלכם הוא בעצם החשיפה הראשונית של הקהל שלכם ולכן הוא חייב להיות קליט, ייחודי וכזה שייצר בידול מהמתחרים שלכם.

הלוגו שלכם צריך לעורר בקרב הלקוחות שלכם תחושה של חיבור ואפילו רגשות שייחרטו בזיכרונותיהם, וכך בדיוק הם יזכרו אותו, לפי הרגש שהלוגו שלכם עורר אצלכם. אמנם ההצלחה העסקית שלכם לא תלויה אך ורק בלוגו אבל בהחלט יש לו מקום חשוב בנראות של העסק שלכם. חושבים על עיצוב לוגו? הנה שלושה צעדים שחשוב שתבצעו בדרך ללוגו הנכסף.


1. צעד ראשון - איפיון.

התחילו בלהגדיר את קהל היעד שלכם. ההבנה המדויקת של מי הקהל שלכם תסייע לכם להבין גם מה כדאי שהלוגו שלכם ישדר. כלומר, איזה ערכים ומסרים יתאימו לקהל היעד הזה. את אותם מסרים נטמיע כבר בלוגו, כדי שימשכו את קהל היעד אליו אנו מכוונים. לאחר מכן בצעו מחקר אסטרטגי, כלומר בחנו את העסק שלכם - מה המוצר או השירות שלכם, במה אתם ייחודיים לעומת אחרים, מה הסיפור של העסק שלכם, וכמובן, בדקו גם את המתחרים שלכם. נסו לדייק את השירות שלכם כדי שהוא ייוצג מספיק טוב בלוגו שלכם.


2. צעד שני - פשטות.

כמו שכבר אמרנו, לוגו טוב הוא לוגו זכיר, הוא לוגו שקל מאוד להבין אותו כבר במבט הראשון. לוגו טוב הוא לוגו פשוט! לוגו פשוט הוא הרבה יותר זכיר מלוגו מתוחכם, מסובך או מקושקש מידי. קחו לדוגמה את הלוגואים של החברות הכי גדולות - נייקי, נטפליקס, מקדונלדס וכו.. לכל החברות האלה יש לוגו פשוט וזכיר. לוגו טוב צריך להעביר את מה שהעסק משדר - בפונט, בצורה שלו, בצבעים וכו.


3. צעד שלישי - מיקוד.

לוגו טוב יהיה מבוסס על רעיון אחד בלבד. לוגו שמבוססים בו כמה אלמנטים, פונטים, מעברי צבע ואלנטים מסורבלים - מאבד מהמטרה שלו. לכן, צריך רק רעיון אחד, שיקבל ביטוי בלוגו שלכם.


צריכים עזרה? מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ עבור הלוגו שלכם :)



עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page