קמפיין בפייסבוק או קמפיין בגוגל? איפה כדאי לכם לפרסם?
- ety cohen
- 30 באוג׳ 2022
- זמן קריאה 2 דקות
כמו כל עסק חדש, בטח גם אתם כבר הבנתם שכדי להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם גם אתם צריכים לפרסם אותו באופן ממומן.
למה ממומן? כי פרסום בצורה אורגנית הוא מוגבל, וכן, הוא אמנם אפשרי אבל מצריך המון עבודה, זמן וטונות של סבלנות :)
אז מה זה בכלל קידום ממומן?
קידום ממומן / קמפיינים ממומנים - זו בעצם דרך להגיע לקהל לקוחות חדש, שיש לו פוטנציאל לקנות את המוצר או השירות שאתם מציעים. אתם משקיעים בקריאייטיב ולאחר מכן בוחרים את הקהלים, תקציב הפרסום - ומתחילים לפרסם.
מה ההבדל בין גוגל לפייסבוק?
בפייסבוק אתם תשלמו בהתאם לחשיפות לקהל. כלומר, התשלום יהיה בהתאם למס' החשיפות של מודעות הפרסום שלכם. כנ"ל גם לגבי פרסום באינסטגרם (שאגב הפרסום של פייסבוק ואינסטגרם קורה במערכת של פייסבוק).
בגוגל, לעומת זאת, התשלום יהיה עבור כל קליק. כלומר, בקמפיין שלכם יוגדרו מילות מפתח אותם תרצו להגדיר כרלוונטיות עבור העסק שלכם. כשהגולש הבא יחפש בגוגל מילת מפתח שהגדרתם כרלוונטית, תעלה אחת מהמודעות שלכם. רק אם אותו גולש ילחץ על המודעה אתם תשלמו עבור הקליק הזה.
כמה עולה כל קליק? תלוי. יש הבדלים בין התחומים השונים וקליק יכול לעלות 2 ש"ח אן 100 ש"ח. הטווח הוא רחב והוא תלוי תחום ותחרות.
אז איך תדעו איפה לפרסם?
אז גם כאן התשובה היא - תלוי.
אם המוצר או השירות שלכם הוא כזה שלקוחות יודעים להגיד שהם מחפשים אותו, וסביר שיחפשו אותו בגוגל - כדאי לכם ללכת על קמפיין גוגל.
שימו לב גם שהמחיר לקליק אכן תואם את הרווחיות שלכם.
לעומת זאת, אם המוצר שלכם הוא כזה שהלקוח לא בהכרח מחפש אותו, אלא כזה שתוכלו לייצר בפרסום את ה"צורך" לקנות אותו - סביר להניח שפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא בשבילכם. מוצרים כמו בגדים, תכשיטים, יומנים - אלו מוצרים שהלקוח לא בהכרח מחפש, אבל ברגע שיראה תמונות, מחיר וטקסט ש"ימשוך אותו" ייתכן ותייצרו אצלו את הצורך לקנות את המוצר שלכם.
גם כאן, שימו לב שהמחיר לפרסום אכן תואם את הרווחיות שלכם.
לא בטוחים מה מתאים לעסק שלכם?
דברו איתנו ונשמח לייעץ לכם 073-73-73-539