אחת הדרכים הכי טובות לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל היא באמצעות תוכן. כלומר, כתיבת תוכן באופן קבוע באתר שלכם. עולם קידום האתרים הוא כאמור רחב מאוד, ובמאמר זה נתמקד בכתיבת תוכן בתוך האתר - משהו שכל בעל אתר יכול לבצע עצמאית וחינם! כשמדברים על תוכן פנימי האתר ניתן לעשות זאת באמצעות הוספת בלוג לאתר.
הבלוג הוא המקום של בעל האתר לספר על השירותים שלו, וממש להיכנס לעומקם של הדברים. אפשר גם לדבר על השירות באופן מקצועי, לתת טיפים, לענות על שאלות שלקוחות שלכם שואלים אתכם - ובעצם זה המקום שלכם להפגין ידע ומקצועיות בתחום. השתלדו שהתוכן שאתם נותנים לא יהיה שיווקי מידי, כלומר לא "ידחף" נטו למכירה. ניתן כמובן להזכיר שאתם נותנים את השירות הזה והזה, אבל זה ממש לא המקום לשווק.
שימו לב שאתם כותבים תוכן ייחודי - כזה שלא קיים בשום מקום אחר. תוכלו כמובן לקבל השראות מאתרים בתחומים דומים ולקחת רעיונות לנושאים, אבל תקחו את זה למקום שלכם. תכתבו מנקודת המבט שלכם. אל תייצרו "שכפול" של מאמר קיים שאומר כמעט את אותם הדברים.
השתדלו להיות ענייניים
עדיף מאמר של 300 מילה שהוא מאמר איכותי ומעניין מאשר מאמר של 1,500 מילה שקשה לקרוא אותו כי הוא משעמם, כתוב בשפה גבוהה ואין בו עניין...
בסופו של דבר הקהל שלכם צריך להתחבר למאמר כדי לבתחבר למוצר ולשירות שלכם. המאמרים הם הדלת של הגולשים להכיר את העסק שלכם, תנו להם לרצות לדעת עוד עליכם. אל תבריחו אותם!
באיזה תדירות כדאי להעלות מאמר?
בעיקרון כמה שיותר - יותר טוב. אבל רובנו אנשים עסוקים, ויש אלף ואחת סיבות למה לא לכתוב בכלל :) אז שימו לעצמכם משימה, אחת לשבוע - אתם כותבים מאמר. כתבו מינימום 250 מילים, והשתדלו לתת ערך. המאמר צריך להיות מעניין, רלוונטי וכזה שנותן ערך. וכמובן, קשור לתחום בו אתם עוסקים, ישירות או בעקיפין. נסו לחשוב מה הקהל שלכם היה רוצה לדעת? מה אתם יכולים לחדש לקהל שלכם?
תתפלאו - אבל מאמרים יכולים לחזק כניסות לאתר שלכם ולהביא לגולשים חדשים שיכירו אתכם ויכולים בהחלט להפוך ללקוחות.
מתי מתחילים?
ממש עכשיו! כתיבת תוכן היא לא פשוטה למי שלא רגיל לעשות זאת. החשיבה על נושא המאמר, ועצם הישיבה לכתוב - יכולה להעיק ולגרום לנו לדחות את זה עוד ועוד. אז פשוט התחילו. כמו בכל דבר - את התוצאות אתם תראו רק אם תתמידו!