הקמתם חברת קייטרינג לאירועים? לפני הכול, חשוב שיהיה לכם מיתוג. המיתוג ילווה את העסק שלכם כבר בשלבים הראשונים של החשיפה ברשתות החברתיות, באתר שלכם ועוד.

לפני שממתגים חברת קייטרינג לאירועים חשוב לשאול כמה שאלות:
1. מה סוג האוכל שבו הקייטרינג מתמחה בו?
האם מדובר בקייטרינג בשרי? חלבי? צמחוני? סוג האוכל ייסע להבין גם צבעי המיתוג, את סוג האייקון שיתאים לנו, את בחירת הפונטים שיתאימו ועוד.
2. מיהו קהל היעד?
האם מדובר בעדה מסוימת שרק היא קהל היעד? או שקהל היעד הוא כל מי שאוהב את סוג האוכל הספיציפי שהקייטרינג עושה? מי הם אותם אנשים שאנחנו מכוונים אליהם - היכן הם גרים? מה הגילאים שלהם? בנוסף, ננסה להבין מה סוג האירועים עבורם מתאים הקייטרינג? ייתכן שקייטרינג מסוים יתמחה באוכל לחתונות בעוד שקייטרינג אחר יציע אוכל עממי יותר. ההבנה של קהל היעד שאנו מכוונים אליו תאפשר להתאים את העיצוב לקהל היעד הספיציפי כדי "למשוך" אותם אלינו.
3. מהם הערכים שנרצה לשדר בלוגו?
האם מדובר באוכל עממי, ביתי, כזה שמתאים לסוגים שונים של אירועים? או שאולי מדובר בקייטרינג שמתמחה רק באוכל לחתונות? האם הקייטרינג "יוקרתי"? האם הוא יכול להתאים לסוגים שונים של אירועים? בהתאם לערכים שנרצה להבליט - יבחרו הבצעים של המותג.
4. איך הלוגו יראה?
מומלץ לחפש דוגמאות של לוגואים של חברות קייטרינג קיימות כדי לנסות להבין מה הסגנון שאתם מחפשים. כך תוכלו לתת הכוונה טובה לחברת המיתוג שלכם, עוד לפני שניגשים לעבודה, כדי להבטיח שתקבלו לוגו בסגנון שיתאים לעסק שלכם :)