עיצוב לוגו בזול
top of page

עיצוב לוגו בזול

מקימים עסק חדש? צריכים שדרוג ללוגו שלכם?

אם התחלתם לעשות סקר שוק, בוודאי כבר קיבלתם לא מעט הצעות מחיר שמתחילות ממינימום 4 ספרות, כלומר מתומחרות באלפי שקלים. לעומת זאת, ישנן חברות שמציעות עיצוב לוגו במחיר מוזל יותר.

למה זה קורה? אז כמו בכל מוצר, מי שמחפש לוגו מורכב, שיש מאחוריו המון עבודה ומצריך סקיצות מרובות ותהליך ארוך - ייאלץ לשלם סכומים גבוהים בהתאם.

אנחנו שואלים שאלה אחרת – האם בעלי עסקים שצריכים לוגו שאינו מצריך מורכבות כה גדולה, סקיצות מרובות ותהליך ארוך – האם גם הם צריכים להשקיע אלפי שקלים בעיצוב הלוגו שלהם?

התשובה היא: בהחלט לא.


למה אתם צריכים לוגו?

מטרת הלוגו היא לייצר זהות ייחודית וזכירה לעסק, עם מסר מאוד ברור אודות העסק. עיצוב הלוגו חייב להיות רלוונטי לתחום העסק הספציפי, ומעצבי הלוגו חייבים לספק עיצוב שימשוך את העין, שיהיה ייחודי אבל גם פשוט. לוגו שיהיו בו עודף של אלמנטים יאבד את תשומת הלב של הקהל במהירות.


הנה כמו כללים שחשוב לזכור לפני שמזמינים לוגו מגרפיקאי:


1. לוגו זול לא חייב להיות לא-איכותי

לימדו אותנו ש - או שהמוצר יקר ואיכותי או שהוא זול ובאיכות ירודה. אך זוהי משוואה שאינה בהכרח נכונה. אתם יכולים לשלם אלפי שקלים למעצב, להיכנס לתהליך מייגע, כשהוא בכלל לא מבין את ה'ראש' שלכם. ואמנם הוא ישלח לכם הרבה סקיצות – אבל אף אחת מהן לא בכיוון. במקרה כזה, בזבזתם גם זמן וגם כסף. כמובן שצריך להיזהר גם ממקרים הפוכים, בהם שכרתם את שירותו של מעצב, שלא למד עיצוב גרפי כלל, ומייצר לכם לוגו בקבצים שלא תוכלו להשתמש בהם. בשביל להימנע ממקרה כזה שימו לב לסעיף הבא.

2. וודאו שאתם מקבלים לוגו בקבצים תקינים

כשאתם מזמינים שירות ממעצב, שימו לב שאתם מקבלים לוגו שנוצר בתוכנת עיצוב מתאימה כמו illustrator. הלוגו חייב להיות וקטורי (שהאיכות שלו אינו משתנה אם תגדילו ותקטינו אותו) ועם רקע שקוף. כך תוכלו לעשות שימוש בלוגו בכל פרסום שלכם, אם זה במדיה הדיגיטלית (לוגו באתר שלכם, בפוסטים בפייסבוק וכו), ואם זה בדפוס (הדפסת כרטיסי ביקור, פליירים וכו). בדקו גם שלמעצב יש רישיון לפונטים ולאלמנטים בו הוא השתמש, כדי שלא תסתבכו בנושא של זכויות יוצרים.

3. לוגו מעוצב אישית ולא 'תבנית'

יש המון אתרים שיציעו לכם לוגו בעלות מוזלת, אך כאלו שאינן מעוצבים אישית. כלומר, תהיה לכם אפשרות לבחור מתוך תבניות של לוגואים מוכנים, אליהן תוכלו להוסיף רק את השם שלכם. זה נחמד, זה נראה סביר, אבל השאלה היא האם חשובה לכם הייחודיות של הלוגו שלכם? ועצם זה שהלוגו שלכם הוא רק שלכם? באתרים כאלו, כל בעל עסק יכול להשתמש באותה תבנית שבחרתם, ולשים בה את השם שלו. כך שאותו עיצוב יכול ללוות 50 עסקים, 100 עסקים ויותר. שאלו את עצמכם - האם חשובה לכם הייחודיות של הלוגו שלכם, והמחשבה שאין עוד לוגו כזה בדיוק?

אנחנו בלוגו 24 מציעים לכם לוגו מעוצב אישית בעלות מוזלת, שיסופק לכם עד 24 שעות מרגע השלמת ההזמנה!

אנו בעלי רישיונות למגוון רחב של פונטים ואיורים בהם נשתמש לעיצוב הלוגו שלכם. כל לוגו הוא ייחודי ומעוצב אישית לכל עסק ואיננו מוכרים 'תבניות'.




עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page