אין כיום תחום שאינו מחופש בגוגל. אנשים מחפשים בגוגל הכול – החל ממתכונים, תרופות סבתא, חדשות, כתבות ומה לא. חיפוש של שירותים או מוצרים בהחלט מהווה חלק ניכר מהחיפושים בגוגל. ברגע שאין ללקוח נאמנות למותג או ספק מסוים (מה שקורה ברוב הפעמים) – הוא פונה לגוגל כדי לקבל כמה אופציות שיוכלו להתאים לו. לתוצאות החיפוש יופיעו מודעות, כשלחיצה עליהם מובילה לאתרים. המודעות הן קצרות והמטרה ברורה – לגרום לגולשים ללחוץ עליהן וכך להיכנס לאתר, כדי ששם אותם גולשים יבצעו רכישה אונליין, ישאירו פרטים או יצרו קשר, כל אתר והמטרה שלו.
ואיפה האתר שלכם?
אם אינכם מבצעים קידום לאתר שלכם, כנראה שיש לו מעט מאוד כניסות. ועם מעט כניסות, יש גם מעט פניות, מה שמביא למעט מכירות. לא חבל? כיום כל בעל עסק שיש לו אתר או דף נחיתה יכול לפרסם בגוגל כדי למשוך אליו לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות של העסק.
איך זה עובד?
על קצה המזלג – כדי לפרסם בגוגל צריך להתחיל עם מחקר מילות מפתח. ראשית, כדאי "לפרק" את השירותים או המוצרים שאתם מציעים לתתי גורמים ולהבין מה חשוב לכם יותר לקדם. לאחר מכן יש לבדוק מה העלות הממוצעת לקליק בהתאם לקריטריונים של גוגל. בחישוב חודשי, תוכלו להבין כמה כסף כדאי לכם להשקיע בחודש כדי לקבל מספיק לידים שתוכלו לעבוד איתם.
לא לחצו על המודעה שלכם? לא שילמתם!
אחד מהיתרונות הבולטים בקמפיינים בגוגל הוא שגם אם המודעות שלכם הופיעה מאות פעמים, אבל לא לחצו עליה – לא תשלמו. משלמים רק על הקליקים. זאת בניגוד לפלטפורמות פרסום אחרות המחייבות בתשלום לפי חשיפות ולא לפי פעולות של הגולש.
למה לפרסם בגוגל?
המודעות מופיעות רק למי שחיפש את מילות המפתח שהגדרנו בקמפיין, כך שלרוב מדובר על קהל יעד שהוא סופר רלוונטי למוצר או לשירות שלכם. ויש עוד המון סיבות אבל העיקרית מביניהם - כדי לקבל לידים מדויקים ואיכותיים!
רוצים להתייעץ איתנו כדי לדעת האם קמפיין גוגל יכול להתאים לכם? שלחו לנו הודעה כאן ונשוב אליכם עם כל הפרטים בהקדם.