אתר תדמית כשמו כן הוא, הוא אתר תדמיתי לעסק. המטרה שלו היא להראות פרטים על העסק ועל השירותים או המוצרים שהוא מציע. ולמה זה טוב? האתר שלכם הוא הנכס הדיגיטלי שלכם, ובניגוד לדפים כאלה ואחרים ברשתות החברתיות,
האתר הוא לגמרי שלכם כך שאתם לא תלויים בשום גוף שיכול לחסום את הדף שלכם, או להיות תלויים בבאג עולמי שפתאום לא מאפשר להיכנס לאפליקציה וכו.
האתר שלכם זה המקום להכניס עוד קצת מידע על העסק - מתי הוא הוקם? מהו החזון שלכם בבניית העסק? מה הערכים שהעסק שלכם מזדהה איתם? כל אלו יכולים לעזור לגולשים להבין קצת יותר על מי עומד מאחורי העסק, להזדהות עם ערכי המותג ולחזק את הקשר עם המותג שלכם.
בנוסף, זה בדיוק המקום להרחיב קצת יותר על השירותים שלכם. אם יש לכם שירות של ליווי או ייעוץ שמבוסס על תהליך מסוים - זה המקום להרחיב עליו, להסביר את הרציונל שמאחורי השיטה שלכם, ולגרום ללקוחות הפוטניצאליים את המוצר עד הסוף, מה שיכול למנוע שאלות ותהיות שיכולות לעכב מכירה.
וחוץ מזה, כדאי שיהיה לגולש את כל הפרטים על איך למצוא אתכם - כתובת מדויקת (במידה ויש משרד או חנות פיזית),
מס' טלפון, מייל, קישור לוואטסאפ, קישור לדפי העסק ברשתות החברתיות ועוד.
ומה אם אין לכם מספיק תוכן לאתר מרובה עמודים?
הפתרון פשוט - ניתן להקים אתר של עמוד אחד שכולל מידע על העסק, המוצרים ויצירת קשר עמכם. לפעמים זה לגמרי מספיק. עדיף דף אחד ממוקד ונכון מאשר אתר מבולגן מרובה עמודים.
וטיפ אחרון מבחינת התוכן - תהיו ממוקדים, ותחשבו תמיד מעמדת הלקוח - מה הוא רוצה לקרוא על העסק? מה יעניין אותו? מה יגרום לו ליצור עמכם קשר?
ומהנקודה הזו, תכתבו :)