top of page

כרטיס ביקור - הכניסה שלכם לעולם העסקי

כמה פעמים נפגשתם עם לקוחות פוטנציאליים, ממש לגמרי במקרה, ורציתם להמשיך את הקשר איתם, אבל משהו התפספס וזה נשאר שם, מבלי שהחלפתם פרטים ומבלי שהלקוח יצר קשר לאחר מכן?

כבעלי עסקים, אנחנו יודעים שזה לגמרי יכול לקרות. ייתכנו לא מעט מפגשים ספונטניים עם לקוחות פוטנצאליים, ובדיוק בשביל זה כדאי שתמיד יהיו עליכם כרטיס ביקור! כרטיס הביקור שלנו הוא הצ'אנס שלנו להגיע ישירות ללקוח, להשאיר לו את הפרטים ליצירת קשר איתנו בהמשך, וחשוב מכך - להותיר עליו רושם של בעלי עסק מקצועי, רציני וכאלו ששווה לעבוד איתם.


כרטיס ביקור מודפס או כרטיס ביקור דיגיטלי?

מאוד תלוי. בעידן החדש כרטיס ביקור דיגיטלי הופך ליותר ויותר פופולרי, ויש לו את היתרונות שלו. ועדיין, יש בעלי עסקים שמעדיפים את הדרך הישנה והטובה - להביא ללקוח כרטיס פיזי שיוכל לשמור בארנק שלו ולזכור אותו באופן מוחשי יותר.

לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות וחשוב להבין איך קהל היעד שלכם מתנהג. אם קהל היעד שלכם מתעסק הרבה בטלפון הנייד ויעדיף שלא לשמור מסמכים (אולי גם כערך סביבתי) ייתכן ותעדיפו לייצר מראש כרטיס ביקור דיגיטלי ולוותר על המודפס. מצד שני, כאמור, גם היום יש עדיין אנשים שמסתבכים עם הטכנולוגיה ואם הם מהווים את רוב הקהל שלכם שווה לכם לבחור בכרטיס ביקור מודפס. לעיתים, הקהל שלכם יכול לכלול גם כאלו וגם כאלו - ובמקרה כזו עדיף לשלב. כלומר, לייצר כרטיס ביקור דיגיטלי וגם להדפיס מס' קטן של כרטיסי ביקור מנייר ולקחת איתכם, ליתר ביטחון.

שתי הדרכים טובות והשילוב של שניהם הוא המנצח.


אז מה צריך כדי להתחיל?

ראשית, אם אין לכם עדיין לוגו לעסק, זה המקום להתחיל בו. חשוב שהלוגו שלכם יופיע בכרטיס הביקור שלכם כדי שייצר רושם של עסק מקצועי. ישנן חבילות מיתוג בהן ניתן לקבל עיצוב לוגו יחד עם תוצרי מיתוג נוספים כמו: כרטיס ביקור, נייר מכתבים, חתימה למייל, כרטיס ביקור דיגיטלי ועוד. חפשו את חבילת המיתוג המתאימה לכם וצאו לדרך :)



Comments


עוד מאמרים שיכולים לעניין אתכם :)

bottom of page