אין ספק שפייסבוק הפכה לאחת מהרשתות החברתיות החזקות ביותר, ולפלטפורמה האידיאלית עבור בעלי עסקים שרוצים לפרסם את העסק שלהם ולהגיע ללקוחות חדשים. פתיחת דף עסקי בפייסבוק מאפשרת לפרסם פוסטים בחינם או באמצעות קידום ממומן.
אז מה אתם צריכים בשביל להקים דף פייסבוק עסקי?
על מנת שתוכלו לנהל דף עסקי חשוב שיהיה לכם דף פייסבוק פרטי. לדף הפרטי שלכם תהיה הרשאת ניהול לדף העסקי. תוכלו לגשת בקלות לדף העסקי ולפרסם בו פוסטים בדיוק כמו שפרסמתם עד היום, רק הפעם בשם העסק.
אם אין לכם עדיין דף פייסבוק עסקי תוכלו לפנות אלינו ונשמח לעזור.
מה חשוב שיהיה בדף העסקי?
בתור התחלה, חשוב שלדף שלכם תהיה תמונת פרופיל ותמונת קאבר. התמונות האלו בעצם מייצגות את העסק שלכם, ומייצרות את הנראות שלו עבור הגולשים. אם התמונות אינן מקצועיות זה כמובן משפיע על נראות העסק. בתמונת הפרופיל מקובל לשים את הלוגו של העסק. אם העסק מבוסס על אדם מסוים למשל, שהוא המותג, ניתן לשים גם תמונה שלו. תמונת הקאבר היא תמונת אווירה שמופיעה מאחורי תמונת הפרופיל ונועדה לתת איזשהו מושג על סוג העסק. למשל, בעסק של קינוחים תמונת הקאבר תהיה תמונה של קינוח מסוים או כמה קינוחים. בעסק של איפור יהיה ניתן לשים תמונה של אישה מאופרת וכו..
הגדרת הדף העסקי
חשוב להגדיר נכון את הדף העסקי מאחר ואחרי הקמתו לא תמיד ניתן לערוך אותו בחופשיות. פייסבוק למשל מגבילה את היכולת לשנות את שם הדף, במידה ויש לו מס' מסוים של עוקבים. לכן, חשוב להגדיר כבר מההתחלה נכון את כל הפרמטרים של הדף העסקי.
ומה אחרי זה?
הקמתם דף עסקי? מצוין! עכשיו תוכלו להעלות פוסטים הקשורים לעסק.
ישנם סוגי פוסטים שונים שניתן להעלות לדף. קבלו כמה רעיונות:
1. פוסט עם ערך – הנותן מידע חשוב בתחום לגולשים.
2. פוסט המלצה, שכתב לקוח מרוצה.
3. תמונות הלקוחות מהיום-יום של העסק, פגישות עבודה, תמונות המשרד וכו.
4. פוסט סיפור לקוח – סיפור הצלחה
5. פוסטים עם השראה – הקשורים לתחום בו אתם עוסקים
6. פוסט חדשות – המביא חידושים מהתחום בו אתם עוסקים, מהארץ ומהעולם