אם יש לכם כרטיס ביקור דיגיטלי – אין ספק שלא נשארתם מאחור. בעולם שבו הסמארטפונים שלנו הם כלי התקשורת הכי שמיש עבורנו, שמלווה אותנו במהלך כל שעות היום (ואפילו בלילה) כדאי שגם כרטיס הביקור העסקי שלנו יהיה דיגיטלי.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי ובמה הוא שונה מכרטיס ביקור רגיל?
בדומה לכרטיס ביקור מודפס, כרטיס ביקור דיגיטלי כשמו
כן הוא – דיגיטלי. כלומר, הכול מתנהל בלחיצת כפתור. הפניה להתקשרות אליכם –
בלחיצת כפתור, הפניה למייל העסקי שלכם – בלחיצת כפתור, הוספה לאנשי הקשר בטלפון – בלחיצת כפתור. כן, הכול בלחיצת כפתור פשוטה, בלי להקליד, בלי לחפש, בלי להסתבך.
תארו לעצמכם שהשארתם כרטיס ביקור מנייר אצל לקוח. בכרטיס הביקור הזה אמנם מופיעה כתובת האתר שלכם, אבל כמה אנשים לדעתכם יכנסו למחשב/לנייד ויתחילו להקליד www. וכו...? התשובה ידועה מראש – מעט מאוד.
בדיוק בשביל זה קיים הכרטיס הביקור הדיגיטלי. ואם אתם שואלים אותנו, אנחנו בעד השימוש בשניהם, בהתאם לאופי הלקוח שעומד מולכם. יש כמובן אנשים שיעדיפו לקבל כרטיס מנייר, וזה תמיד טוב שיש גם אותו. אבל, אין ספק שכרטיס ביקור דיגיטלי הוא מרשים יותר, טכנולוגי יותר ונגיש יותר, כך שגם אותו חשוב שיהיה לכם.
אז איך משתמשים בכרטיס ביקור דיגיטלי?
אז בואו נדבר תכלס – איך אנחנו עושים שימוש בכרטיס הדיגיטלי בפועל? הכרטיס הדיגיטלי הוא מעין "מיני סייט" כלומר מן אתר. כמו לכל אתר למיני סייט יש כתובת ייחודית. כך שכמו שמשתפים אתר, תוכלו לשתף את הכרטיס הדיגיטלי. ניתן לשלוח את הלינק הזה בכל דרך שתרצו – על ידי הודעת SMS, על ידי הודעת וואטסאפ, באמצעות מייל וכו. אותו אדם שקיבל את הלינק יוכל ללחוץ עליו ולהיכנס לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם בקלות ובמהירות.